Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:09:12 GMT

تحقق ۱۱٣ درصدی برنامه‌های ستاد زکات درخراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۷۲۳

تحقق ۱۱٣ درصدی برنامه‌های ستاد زکات درخراسان شمالی

علی بیگ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تحقق ۱۱٣ درصدی برنامه‌های ستاد زکات کشور در خراسان شمالی نشان‌دهنده پایبندی مردم استان به مسائل دینی و شرعی و اعتماد به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حمایتی است.

وی گفت: تلاش داریم با ایجاد هماهنگی‌های لازم برنامه‌های حوزه زکات در سال جاری نیز با جدیت بیشتری در استان تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: میزان فطریه تعیین‌شده در سال جاری نفری ٢۰ هزار تومان، کفاره روزه غیر عمد ۵ هزارتویمان و کفاره روزه عمد ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی امام خمینی مدیریت توسعه علی بیگ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری