Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار تلفات ناشی از کرونا در انگلیس به صفر رسید. این اولین باری است که در بیش از یک سال گذشته شمار تلفات ناشی از کووید در این کشور به صفر می رسد.

به گزارش برنا از روزنامه دیلی میل، مقامات بهداشتی انگلیس  می گویند طی چند ماه گذشته شمار عفونت های ناشی از کرونا و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در این کشور «به طور مداوم»  کاهش یافته است که این موضوع به دلیل اتخاد اقدامات دقیق فاصله گذاری اجتماعی و برنامه بزرگ واکسیناسیون کرونا در این کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از لغو عمده قوانین قرنطینه از دوشنبه آینده خبر داد.

درحالی که  در «ولز» در روز دوشنبه ۱۰ مه، چهار مورد مرگ ناشی از کرونا گزارش شده است اما بر اساس آمار رسمی منتشر شده در وب سایت دولت انگلیس، هیچ موردی در انگلیس، ایرلند شمالی یا اسکاتلند گزارش نشده است.

همچنین سطح هشدار کووید در این کشور از چهار به سه نزول کرده است که نشان می دهد این ویرس در «گردش عمومی» است و افزایش نمی یابد.

۳۰ ژوئیه آخرین باری بود که تعداد مرگ گزارش شده ناشی از کرونا در انگلیس صفر شد و این بازگشت در پی اوج موج دوم کرونا در روز ۱۹ ژانویه که شمار مبتلا به کرونا در انگلیس به هزار و ۲۴۳ مورد رسید، نقطه عطف بزرگی است.

روز گذشته، ۱۸۷ هزار و ۱۷۱ نفر در انگلیس دوز دوم واکسن کرونای خود را دریافت کردند؛ این بدان معنی است که  ۱۷.۸۶ میلیون نفر در این کشور  کاملاً واکسینه شده اند و ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر دیگر اولین دوز واکسن خود را دریافت کردند که در مجموع شمار افرادی که اولین دوز واکسن خود را در انگلیس دریافت کرده اند به ۳۵.۴۷ میلیون نفر رسیده اند.

بر اساس داده های که روز دوشنبه توسط بهداشت عمومی انگلیس منتشر شده است نشان می دهد که تنها یک دوز واکسن آکسفورد / آسترا زنکا خطر مرگ کوید را ۸۰ درصد کاهش می دهد و دریافت دو دوز واکسن فایزر این خطر را ۹۷ درصد کاهش می دهد.

«مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس گفت: این واکسن جان هزاران نفر را نجات می دهد و ما را در مسیر بهبودی امیدوار می سازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انگلیس بیمارستان مرگ واکسیناسیون دولت ایرلند اسکاتلند وزیر بهداشت کرونا ناشی از کرونا دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت گفت: تزریق آنتی‌بیوتیک "سفتریاکسون" فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان انجام شود.

به گزارش مشرق، زهرا جهانگرد با تاکید بر اینکه تزریق آنتی‌بیوتیک "سفتریاکسون" فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان (در مکان مجهز به تجهیزات احیاء و تیم متبحر برای انجام عملیات احیاء) انجام شود، اظهار کرد: در صورت مصرف دارو در مراکز فاقد تجهیزات، منجر به عوارض دارویی شده، جان بیمار در خطر خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور پایش علائم بالینی و تحت‌نظر به‌منظور پایش وقوع عوارض ناخواسته احتمالی، بیماران باید حداقل ۳۰ دقیقه پس از تزریق تحت نظر باشند و در صورت بروز هرگونه علائم و نشانه‌های ازدیاد حساسیت، تزریق دارو قطع و اقدامات حمایتی و درمانی لازم بر اساس علائم بالینی انجام گیرد.

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت توصیه کرد: از تجویز و مصرف داروی سفتریاکسون در موارد مصرف تایید نشده و فاقد اندیکاسیون‌های تایید شده و همچنین مصرف خودسرانه و غیرمنطقی داروهای آنتی‌بیوتیک از جمله داروی سفتریاکسون اجتناب شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد