Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقی گفت: نیم سال گذشته بالغ بر ۱۰ کتاب علمی به زبان انگلیسی توسط موسسه عالی «زند» شیراز چاپ شده که چهار هزار جلد به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «شیوا صدیقی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) در نشست خبری نخستین همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی، که در دانشگاه «زند» شیراز برگزار شد، گفت: موسسه آموزش عالی «زند» شیراز به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین دانشگاه های غیرانتفاعی کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بود همایش به صورت حضوری برگزار شود اما به خاطر شرایط کرونایی، کنفرانس به صورت مجازی برگزار می شود، اضافه کرد: این همایش در سطح ملی برگزار می شود اما هشت تا 10 نفر از محققین خارجی هم در این همایش شرکت کردند و 2 نفر از این افراد در روز کنفرانس، ارائه خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه کمیته علمی، انتشارات، روابط عمومی، فنی و کارگاه ها راه اندازی شده است، تاکید کرد: هماهنگی شده است مقالات این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام،  ISC نمایه شود.

صدیقی با اشاره به اینکه با توجه به سطح علمی موسسه، 2 دانشگاه «فردوسی» مشهد و آزاد شیراز هم حامی این کنفرانس شده اند، افزود: این همایش در چهار بازه زمانی برگزار می شود در هر بازه زمانی 10 کنفرانس در روم های مختلف خواهیم داشت و این همایش از ساعت هشت صبح آغاز می شود و تا ساعت 18 ادامه می یابد.

دبیر اجرایی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند این همایش از روی پایگاه conf.zand.ac.ir دنبال کنند، افزود: آثار و مقالات پس از این به صورت الکترونیکی در روی سایت قابل دسترس است و به صورت کتابچه هم به زیور طبع آراسته می شود.

وی همچنین گفت: نیم سال گذشته بالغ بر 10 کتاب علمی به زبان انگلیسی توسط موسسه عالی «زند» شیراز چاپ شده که چهار هزار جلد به فروش رسیده است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب انگلیسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، دومین روز از گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ برگزار شد.

علی باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و غیره به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچنین به تشریح چالش‌های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه‌های مختلف می‌توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دومین روز همایش ملی بود.

گفتنی است، چنگیز رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در این گردهمایی در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و احسان اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش‌های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

کد خبر 747904

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر