Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش حزب الله عراق درباره حوادث اخیر در برابر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی بیانیه‌ای منتشر کرد.
شبکه خبری العهد ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، نیروهای شرور و تخریبگر، بارها تلاش کردند که «از رهگذر تحریک گروههای فریب خورده و منحرف و فتنه‌گر، امنیت و ثبات ما را بر هم بزنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه تأکید شد، این گروهها می‌کوشند مردم عراق را وارد درگیری داخلی کنند و رخدادهای کربلا هم حاصل درگیری و رقابت و تسویه حساب میان گروههای توطئه‌گر و گروههایی است که جوانان عراق را به کام مرگ می‌کشانند.
بر اساس این بیانیه، هدف این گروهها، بهره‌برداری از خون این افراد برای اهداف پلیدشان است؛ زیرا به این نتیجه قطعی رسیدند که احزاب دست‌پروده آنان، در تغییر معادله انتخابات آتی، شکست خوردند.
حزب الله عراق ادامه داد، این گروهها درک کردند که رسوایی بزرگ انتخاباتی در انتظارشان است و برای تخریب انتخابات و ایجاد هرج‌ومرج، تحرکاتی انجام می‌دهند تا بتوانند مانع برگزاری آن شوند.
این جنبش خاطر نشان کرد، حمله به دفاتر بعثه حج و زیارت ایران که در راستای تسهیل زیارت عتبات فعالیت می‌کند و آتش زدن پرچمی که لفظ جلاله خداوند را در خود داشت، گروههایی را رسوا می‌کند که در پس آن قرار دارند.
در این بیانیه آمده است، این گروهها، مقدس بودن شهر کربلا را در نظر نگرفتند و تلاش کردند که آن را به سمت هرج‌ومرج و تخریب سوق دهند، ولی فراموش کردند که فرزندان غیور عراق آماده دفاع از شهر و مقدسات خود هستند.
بر اساس این بیانیه، این جوانها آمادگی دارند تمام کسانی را نابود کنند که در پی فتنه‌افروزی و خرابکاری در استانهای مرکزی و جنوبی هستند و دشمنان نیز نباید خیال کنند که «ما از آنچه انجام می‌دهند، غافل هستیم».
کتائب حزب الله با بیان اینکه ملت عراق را در جریان این حقایق قرار خواهند داد، تأکید کرد، این توطئه در سفارتخانه‌های انگلیس در بغداد و بیروت طراحی شده است.
این جنبش در پایان خاطر نشان کرد، این کشور استعمارگر و همه ابرقدرتها باید هزینه این اقدام را بدهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حزب الله عراق حمله به کنسولگری کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا