Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی گفت: این اقدامات به دور از انسانیت و مصداق نسل کشی است.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی گفت: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و منطقه شیخ جراح از دید ما یک پاکسازی قومی است، به این جهت که رژیم صهیونیستی اولا وجود نامشروعی دارد، ثانیا به آن منطقه ای که برای خودش طراحی کرده است، قانع نیست و از آن طرف وارد منطقه ای می شود که فلسطینی ها سال ها در آنجا حاکم و ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سعی می کند که مناطقی را که تحت حاکمیت و سکونت فلسطینی ها است به صورت زورگویانه ای غصب کند، این در حالی است که این مردم چندین نسل است که در آن منطقه زندگی می کنند و کسی حق اخراج آنها از منطقه محل زندگی شان را ندارد. اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی به دور از انسانیت و مصداق نسل کشی است.

 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی می کند دسترسی مردم بیت المقدس و ساکنان اصلی این سرزمین را به مسجدالاقصی محدود کند و در این راستا با خشونت کامل برخورد می کند. این رفتارهای رژیم صهیونیستی مغایر حقوق بین الملل و ارزش های انسانی است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی توسط برخی از کشورهای دنیا گفت: مجلس شورای اسلامی نیز این اقدامات را محکوم می کند. در همین راستا نیز قرار است در اتحادیه بین المجالس اسلامی این موضوع مورد گفت و گو قرار گیرد، بیانیه ای صادر شود و احتمالا اجلاس وبیناری نیز در این زمینه برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قطعا صدای مشترک مسلمانان جهان در محکومیت این اقدامات رژیم صهیونیستی بسیار موثر است و کمک می کند که مردم فلسطین احساس تنهایی نکنند و بدانند که دیگران بیرون از سرزمین های اشغالی حامی حقوق آنها هستند.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمویی رژیم اسرائیل رژیم صهیونیستی اقدامات رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی نسل کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند