Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:41:15 GMT

مسوولان برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۷۹۸

مسوولان برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند

حجت‌الاسلام علی نوری شامگاه دوشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: امامان جمعه گروه‌های اندیشه‌ورز را تقویت و پس از شناسایی مشکلات مختلف، برای رفع آن با کمک دستگاه‌های اجرایی گوناگون اقدام کنند.
وی افزود: ائمه جمعه در مدت سه ساله فرصت در شهرستان‌های محل خدمت خود فعالیت‌های فرهنگی را اولویت‌بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری تصریح کرد: انجام و ارتقای اقدامات قرارگاهی در سطح ملی، استانی و شهرستانی مورد توجه ائمه جمعه و مسوولان مرتبط باشد.
وی یادآور شد: سازماندهی نوین برای انجام فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در سطح ملی، استانی و شهرستانی در دستور کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرار ارد.
نوری مسجد را نقطه اتصال رهبری و مردم دانست و اظهار داشت: تقویت مدیریت فرهنگی در جامعه از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار بروجن نیز گفت: مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران حضور فعال و اثرگذاری دارند و هیچ‌گاه با نظام زاویه نداشته‌اند.
مسعود ملکی تاکید کرد: شاخص‌های فرهنگی شهرستان بروجن در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روشنگری‌ها در نمازهای جمعه باعث احیاء جامعه و اتحاد بین مسوولان، مردم و قشرهای مختلف می‌شود.
وی افزود: نماز جمعه از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی مؤثر و نقش‌آفرین بر محور توسعه به شمار می‌رود و به‌همین منظور صیانت، حفاظت و پشتیبانی از جایگاه نماز جمعه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، در این نشست حجت‌الاسلام سید محمد احمدی به‌عنوان امام جمعه بروجن معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام سید محمد احمدی علی‌رضا هراتی مطلق قدردانی شد.
حجت‌الاسلام سید محمد احمدی پیش از این به‌عنوان امام جمعه فرخشهر مشغول به فعالیت بود.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن محمد نوری چهارمحال وبختیاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شاخص توسعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن محمد نوری چهارمحال وبختیاری بروجن محمد نوری چهارمحال وبختیاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شاخص توسعه اخبار کنکور حجت الاسلام ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند