Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@02:30:16 GMT

خانه های هلال فرصتی برای خدمت به اقشار آسیب پذیر هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۷۹۲

خانه های هلال فرصتی برای خدمت به اقشار آسیب پذیر هستند

کیانی، به افتتاح خانه هلال در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: خانه هلال فرصتی برای خدمت به اقشار آسیب پذیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی کیانی»، امروز(21اردیبهشت)، در در حاشیه مراسم افتتاح خانه هلال مسجد امیرالمومنین(ع) شهرپلدختربا حضور امام جمعه این شهرستان اظهارداشت: خانه های هلال می تواند طلیعه فعالیت های خودجوش بشر دوستانه در شهرستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر با گرامیداشت هفته هلال احمر، افزود: افتتاح خانه های هلال فرصت مناسبی برای خدمت به اقشار آسیب پذیر هستند.

 

وی عنوان داشت: افتتاح و تقویت خانه‌های هلال در شهرستان موجب آمادگی بیشتر و توانمند سازی جوامع محلی برای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب ناشی از حوادث غیرمترقبه می‌شود.

 

کیانی با اشاره به فعالیت هلال احمر در عرصه های مختلف امداد رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از نیروی متخصص و جوان تلاش می شود در روند سرعت بخشی و موفقیت در امدادرسانی ها اقدام کرد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح خانه هلال خانه هلال پلدختر خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت از سیل بخش تسوج در شهرستان شبستر ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید منجم شامگاه _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در خصوص آب‌گرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 750413

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • یسنا زنده پیدا شد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • هلال احمر آماده باش است
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی