Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@11:44:02 GMT

آغاز تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۸۱۶

آغاز تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک

فیس بوک در راستای توسعه خدمات صوتی این شرکت که شامل میزبانی پادکست و ابزار‌های تولید محتوا خواهد بود، نخستین تست محصول Live Audio Rooms خود را در تایوان آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، این غول شبکه اجتماعی در آوریل مجموعه به روزرسانی‌هایی را برای خدمات صوتی خود اعلام کرد که Live Audio Rooms بخش اصلی آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول مشابه اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس است که به کاربران امکان می‌دهد به مکالمات صوتی بپردازند. فیس بوک قصد دارد این خدمات آزمایشی را به مرور گسترش دهد و این سرویس نهایتا در اپلیکیشن‌های فیس بوک و مسنجر موجود خواهد شد. تایوان یکی از پرجنب و جوش‌ترین بازار‌های فیس بوک است که در آنجا شخصیت‌های معروف و سیاستمداران مدام در حال طرح مسائل مهم و تعامل آزادانه با مخاطبانشان هستند.

فیس بوک در ابتدا تست این محصول را به شماری چهره‌های عمومی محدود خواهد کرد و همزمان در حال برنامه ریزی برای آوردن Live Audio Rooms به گروه‌های فیس بوک است. این شرکت در حال یکپاره کردن قابلیت Stars در محصول چت صوتی خود است تا علاقمندان برای حمایت از افراد مورد علاقه خود توکن بخرند.

فیس بوک در گذشته هم به سرعت محصولات مشابه رقیبانش را عرضه کرده که استوری اینستاگرام به سبک اسنپ تا ریلز مشابه تیک تاک را دربرمی گیرد و اکنون نوبت به کپی برداری از کلاب هاوس رسیده که در دوران پاندمی کووید ۱۹ که مردم در پی لغو برگزاری رویداد‌ها و همایش‌های مهم به دنبال پلتفرم‌های اجتماعی آنلاین جدیدی بودند، محبوبیت کم سابقه‌ای پیدا کرده است. قالب غیررسمی و ضبط نشده کلاب هاوس بسیاری را جذب کرده و حضور چهره‌های مطرحی مانند ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در اتاق‌های کلاب هاوس، محبوبیتش را دو چندان کرد. کلاب هاوس که به مدت یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده است، اکنون نسخه آزمایشی اپلیکیشن اندروید را عرضه کرده است.

پادکست‌ها بخش جدید مهم دیگری در اپلیکیشن فیس بوک هستند. این شبکه اجتماعی با توجه به رشد محبوبیت صفحات فیس بوک برای پادکست‌های معروف، در حال یکپارچه کردن پخش مستقیم پادکست‌ها در اپلیکیشن خود است. این اپلیکیشن شبکه اجتماعی برنامه‌های جدید را بر مبنای علایق کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهد و آن‌ها می‌توانند اظهارنظر خود را ثبت کرده و پادکست‌ها را به کاربران دیگر توصیه کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قابلیت دیگری که به اپلیکیشن فیس بوک اضافه می‌شود، Soundbites نام دارد که کلیپ‌های کوتاهی صوتی قابل اشتراک گذاری برای لطیفه، داستان کوتاه و موضوعات دیگر است. لینک کوتاه: asriran.com/003Hrh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی پادکست ها کلاب هاوس فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم