Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@01:45:52 GMT

استقرار ۶۱۵ پایگاه جمع آوری فطریه در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۹۶۹

استقرار ۶۱۵ پایگاه جمع آوری فطریه در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۶۱۵ پایگاه در مساجد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها، ادارات کمیته امداد، معابر و مکان‌هایی که نماز عید فطر برپا می‌شود، مستقر شده است.

محمد بذرافشان بیان کرد: امسال ۶۱۵ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مستقر شده که در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، بذرافشان افزود: با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، امکان استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره فراهم‌شده است و مردم نیکوکار و فهیم استان می‌توانند از این طریق زکات فطریه خود را به منظور کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

بذرافشان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره توسط مردم استان پرداخت شد، اضافه کرد: امسال ۴۰ درصد رشد برای کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای زکات عيد فطر استان فارس کمیته امداد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ببینید | استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ اسرائیل آماده جنگ می‌شود؟
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس