Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه پیامک انتخابات 1400، این موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله بطور ویژه آن را بررسی کنیم. در آستانه‌ی انتخابات 1400 هستیم. بسیاری از کاندیدها از ماه‌ها قبل برای این انتخابات که شاید حساس ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم باشد، خود را آماده و برنامه ریزی‌های تبلیغاتی خاصی را برای خود داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه پیامکی از مهمترین ابزارهای انتخاباتی در تمامی دوران ها بوده، هست و خواهد بود  و استفاده‌ی درست از آن در این دوران می‌تواند تاثیر مثبتی در روند این انتخابات بسیار حساس  را داشته باشد. به شما اطمینان می‌دهیم که در پایان این مقاله در خصوص داشتن یا نداشتنِ پنل اس ام اس، نگاه جدی‌تری خواهید داشت و می‌توانید تصمیم گیری دقیقی داشته باشید. با ما همراه باشید.

چرا داشتن پنل اس‌ام‌اس در دوران انتخابات ضروری است؟

داشتنِ سامانه پیامک انتخابات 1400، همانند یک فرصتی مضاعف برای نامزدهای انتخابات است که بتوانند از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی جهت پیشبرد اهداف خود بهره بگیرند. "در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد." هم اکنون که در دوران پاندمی کرونا به سر می‌بریم، شیوع بیماری در این روزها بطور فزاینده‌ای رشد داشته و تجمعات در بسیاری از شهرها همچنان ممنوع است. بر همین اساس با در خانه ماندن مردم، باید از همه‌ی راه‌های ممکن جهت رساندن اهداف خود به گوش مردم بهره بگیریم. یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی در این دوران ارسال پیامک انبوه است. نوتیفیکشن اس ام اس گوشی‌ها معمولا با نوتیفیکشن سایر اپلیکیشن‌ها صدای متفاوت‌تری دارد. از آنجا که امکان دارد که کاربران ایرانی تبلیغات پیامکی را بسته باشند، بیشتر از اپلیکیشن اس ام اس خود جهت پیگیری تراکنش‌های بانکی استفاده می کنند. اگر پیامک بتواند به دست کاربر برسد به احتمال زیادی آن را چک می‌کند و به همین دلیل است که هنوز ارسال پیامک انبوه از روش‌های تبلیغاتی موثر است. پس با یک برنامه‌ریزی منظم پیام‌های کوتاه و تاثیر‌گذاری را انتخاب و در طول فرصت انتخاباتی که در پیش دارید از آن جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

 

ارسال شعارهای تبلیغاتی با سامانه پیامک انتخابات 1400

بدون شک انتخابات با شعارهای تبلیغاتی‌اش جذاب است. همه می دانیم که ارسال پیامک انبوه معمولا جواب می‌دهد. اگر می‌خواهید برنده‌ی انتخابات 1400 شوید لازم است که برنامه و اهداف و دلیل آمدن‌تان را مدام برای مردم ارسال و تکرار کنید. شعارهای تبلیغاتی برای اینکه تاثیر گذارتر شوند باید مدام تکرار شوند. حتما برای انتخابات پیش روی استراتژی و پلن خاصی را دارید. باید بدانید که تبلیغات حافظه‌ی آینده است. با تبلیغات درست و هدفمند می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید شعارهای تبلیغاتی‌تان شنیده، دیده و خوانده شود باید از راه‌های مختلفی آن ها را به دست مخاطبان خود برسانید از جمله، فضای مجازی، پیامک‌های تبلیغاتی، بیلبورد، تراکت و... . اگر شعارهای تبلیغاتی‌تان در راستای رفع نیازی‌های مردم شهر و روستا باشد بدون شک می‌تواند شما را در مسیر پیروزی قرار دهد.

خرید سامانه پیامک انتخابات 1400

تعرفه پنل اس ام اس نسبت به سایر تبلیغات دیگر بسیار به صرفه است. به همین دلیل اکثر کاندیدها آن را به مصابه‌ی یک فرصت جدی پیگیری و انتخاب می‌کنند. با توجه به امکان استفاده از بانک اطلاعاتی کاربران بر اساس جنسیت، صنف، سن، منطقه و...  می‌توانید برنامه‌ها، اهداف، شعارهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی جهت سخنرانی‌های آنلاین و دیگر برنامه‌های ستاد خود را به صورت پیامک برای مخاطبان خود ارسال کنید تا هم  آنها از برنامه‌ها مطلع کرده و هم بتوانید نام خود را در ذهن مخاطبان حک کنید. موفقیت یکباره به دست نمی آید. باید تلاش‌های پیوسته و هدفمندی داشت. شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک انتخابات 1400 فراز اس ام اس هرآنچه برای تبلیغات پیامکی خود نیاز دارید را به دست آورید و از مشاوره افراد حرفه ای با سال ها تجربه در زمینه فعالیت های انتخاباتی بهره مند شوید.

فراز اس ام اس، بزرگترین ارائه دهنده سامانه پیامک انتخابات 1400

فراز اس ام اس با تیم مجرب و تخصصی خود با توجه به همکاری‌های پیشین خود با کاندیدهای برنده انتخابات دروه‌های پیشین، با ارائه مشاوره‌های تبلیغاتی، شما را در انتخابات بسیار حساس 1400 همراهی و همیاری می کند تا بتوانید با تدوین استراتژی مشخص، برنامه‌ی اجرایی هدفمند و معینی را برای خود انتخاب کنید. فراز اس ام اس دارای جدیدترین بانک شماره شهرها به تفکیک منطقه، اصناف، جنسیت و سن است که همراه با تعرفه ارسال پیامک مناسب آمده است تا نقش مهمی در عرصه‌ی تبلیغات داشته باشد. فراز اس ام اس خدمات خودش را  بر سه محور ارسال پیامک انبوه، ارائه خدمات پیامکی برای وب سرویس و نمایندگی پنل اس ‌ام‌ اس ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فراز اس ام اس با ادرس www.farazsms.com مراجعه نمایید. امید است که با توجه به تلاش‌هایی که در خصوص انتخابات 1400 می کنید پیروزی را به خودتان هدیه دهید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات پنل اس ام اس ارسال پیامک سامانه پیامک انتخابات 1400 ارسال پیامک انبوه شعارهای تبلیغاتی ی انتخابات اهداف خود ی تبلیغات پنل اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!

علیرغم اینکه آمریکا اخیرا بسته اعطای کمک های بی سابقه به اوکراین را تصویب کرد، اما مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ژستی نمایشی مدعی شد که آمریکا برای تقویت توان دفاعی کی‌‎یف تلاش بیشتری نمی کند.

به گزارش مشرق، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به عدم تمایل آمریکا برای به خطر انداختن و تضعیف امنیت این کشور، گفت که واشنگتن در عوض بر اتحادیه اروپا و ناتو فشار وارد خواهد کرد تا قابلیت‌های دفاعی‌شان را با اوکراین به اشتراک بگذارند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی در یک نشست مجازی از حامیان غربی این کشور تقاضای «دست کم هفت سامانه پدافندی پاتریوت» کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین حامی کی‌یف، چیزی برای بذل و بخشش ندارد!

سالیوان دراین‌باره گفت: در حال حاضر سامانه‌های پاتریوت آمریکا به منظور حفاظت از نیروهای ما، به سراسر جهان از جمله خاورمیانه ارسال می‌شوند.

وی افزود: اگر توان تولید پاتریوت‌های بیشتری داشته باشیم، ارسال خواهیم کرد. با این حال، تعداد زیادی موشک مورد استفاده در این سامانه‌ها را (برای اوکراین) تامین می‌کنیم.

سالیوان در ادامه گفت: در حال حاضر، کاری که قرار است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی و سایر شرکای خود در سراسر جهان همکاری و بر آنها اعمال فشار کنیم تا سامانه‌های پدافندی بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهند.

پنتاگون دیروز در بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار، مهمات پاتریوت بیشتری گنجاند. با این حال، ماه‌ها یا شاید سال‌های طول می‌کشد تا سامانه‌های پدافندی به اوکراین برسد زیرا واشنگتن قصد ندارد تا به ذخایر دفاعی خود متوسل شود. در عوض، در بیانیه کاخ سفید به این موضوع اشاره شده است که «بسته جدید آغاز رویه عقد قرارداد با صنایع دفاعی آمریکاست.»

تولید یک فروند سامانه پاتریوت «ام‌آی‌ام -۱۰۴» در شرکت اسلحه‌سازی «ریتیون» آمریکا بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد. آمریکا در طول این سال‌ها، بیش از یک هزار و ۱۰۰ موشک‌انداز پاتریوت تولید کرده است و براساس برآوردها صدها سامانه فعال و غیرفعال و دپوشده در اختیار دارد. اما تنها یک «واحد» سامانه پاتریوت به اوکراین ارسال کرده است. آلمان و هلند نیز دو سامانه در اختیار این کشور قرار داده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد