Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در متن این نامه آمده است: جناب مستطاب حضرت آیت الله آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته

سلام علیکم 
ضمن آرزوی قبـولی طاعات و عبـادات حضـرتعالـی و تمامی خدمتگـزاران به اسلام و مسلمین ، همانگونه که مستحضرید انتخابات ریاست جمهـوری در ایـران اسلامی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر اساس قانـون اساسـی قـوه مجـریـه وظایف و اختیارات گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که یک رئیس جمهور شایسته با دولتی کنشگر و انقلابی می تواند در تمامی شئـون جامعـه اثـرگـذار باشد و خدمات گسترده و صادقانه‌ای به مردم ارائه دهد و در جهت پیشرفت، آبادی، عزت و اقتدار کشور گام‌های بلندی بردارد امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یکی از ضرورتهای ایران اسلامی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که تحول در دستگاه قضایی موجب امیدواری و نشاط مردم گردید سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی نیز امروز باید مورد تحولی عظیم در مسیر خویش قرار گیرند.

رکود شدید اقتصاد، گرانی های افسار گسیخته، کاهش بی سابقه ارزش پول ملی، بیکاری جوانان، ازدواج، مسکن، تعطیلی کارخانجات، تورم ، منفعل بودن در سیاست خارجی و ... جامعه امروز ما را در شرایط بحرانی قرار داده و در برابر این مشکلات و معضلات نیازمند است در رأس دستگاه اجرایی کشور فردی سکاندار باشد که با نگاه به داخل مرزهای کشور و با اتکا به نیروهای انسانی توانمند در ایران اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با رفع مشکلات موجود که بیش از ۸۰ درصد آن به دلیل ضعف در دستگاه اجرایی و عدم مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سر حد مقصود برساند. 

جامعـه روحانیت شیـراز با رصد وضع موجود و سنجش افکار عمومی و پایش شاخص ها و شخصیت های مطرح برای انتخابات ۱۴۰۰ به این نتیجه رسیده که تنها و تنها وحدت حول شخصیتِ شاخصِ معتقد به گفتمانِ اصیل انقلاب اسلامی و فساد ستیزی همچون جنابعالی شکل خواهد گرفت و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اهمیت جایگاه ریاست جمهوری از حضرتعالی دعوت می نماید که انشاءالله با ورود به انتخابات ریاست جمهوری و انشاءالله با به کارگیری افراد دلسوز، فساد ستیز ، انقلابی و جهادی در رفع مشکلات کشور و برون رفت از وضعیت فعلی اقدام نمایید.

والسلام

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شیراز ابراهیم رئیسی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی