Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:01:14 GMT

روش تبلیغاتی نوین در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۲۸۷

روش تبلیغاتی نوین در انتخابات

روزنامه‌ها و سایت های خبری در روز سه‌شنبه (21اردیبهشت ماه) همچنان به بحث داغ انتخابات پرداخته‌ و اغلب نیز درباره کاندیداها و همچنین وضعیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو به نگارش پرداختند که در نظر داریم روزانه بخشی از این گزارش و اخبار را منتشر کنیم.

آرمان ملی نوشت: ثبت‌نام انتخابات سیزدهم ریاست‌جمهوری از 8 صبح امروز آغاز شد و به زودی نامزدهای اصلاح‌طلب با چالش قدیمی فیلترهای نظارتی دست‌و‌پنجه نرم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی از رد‌صلاحیت، کابوس دائمی جریان اصلاحات است. با این حال شرایط اصولگرایان اینگونه نیست و هیچ ترسی از رد‌صلاحیت در این جریان وجود ندارد. همچنین برخی چهره‌های اصولگرا از اعلام نامزدی سید‌ابراهیم رئیسی نامزد اجماعی خود در انتخابات خبر داده‌اند تا با کمک او بتوانند ریاست‌جمهوری را به دست بیاورند. در این میان هنوز مشخص نیست که چهره‌هایی مانند سید‌مصطفی تاجزاده در انتخابات پیش‌رو چه سرنوشتی خواهند داشت.

آفتاب یزد: بازار افشاگری‌های سیاسی داغ است و ساعتی نیست که اتهامی عجیب و غریب در سر تیتر رسانه‌ها قرار نگیرد.شاید باید اذعان کنیم که از سال 1388 وارد این وادی شدیم.قبل‌تر هم بود اما نه به این وسعت و عمق! محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌های انتخاباتی و میتینگ هایش به جای آنکه از کارنامه دولت 4ساله خود دفاع کند با پرونده‌ای در دست مدام از مسائل شخصی و خانوادگی کاندیداها پرده بر می‌داشت.هر چقدر هم که به او وتیم‌اش نهیب زده شد مسائل اخلاقی را مدنظر قرار دهد و رقابتی منصفانه داشته باشد لیکن او گوشش بدهکار این سخنان نبود.احمدی‌نژاد آمده بود با بداخلاقی در پاستور بماند.به همین دلیل هم است که وقتی او این روزها دم از اخلاق و مردانگی می‌زند کسی باورش نمی‌شود.

جوان نوشت: افشاگری علیه یکی از مقامات و یکی از کاندیدا‌ها با استفاده از شرایط فعلی جزو مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در دنیا برای جو‌سازی علیه یک شخصیت سیاسی صورت می‌گیرد. اغلب این افشاگری‌ها گاه با اسامی مستعار و از طریق منابع غیرمشخص به راه می‌افتاد تا نگاه افکار عمومی را به یک شخصیت عوض کند. بیشتر این تبلیغات شامل افشای تخلفات مالی و جنسی یا اسنادی است که به احتمال زیاد نشان دهنده یک تخلف بزرگ است. چنین افشاگری‌هایی نه می‌تواند مورد تأیید باشد و نه در مراجع قضایی مورد توجه قرار گیرد، اما در فضای تبلیغاتی چنین دروغ‌هایی به سرعت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

چنین اقداماتی نه تنها نمی‌تواند در فضای سیاسی کشور تأثیر مثبتی بگذارد، بلکه موجب بی‌اعتمادی مردم به نهاد‌های رسمی و انتخاباتی کشور خواهد شد. گاه بازی نیز فراتر از بحث‌های داخلی می‌رود و سبب آسیب به منافع ملی می‌شود که نمونه آن انتشار فایل ظریف در فضای عمومی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات اصولگرایان عجیب و غریب دولت اخلاق تبلیغات بازی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان