Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در گچساران اظهار کرد:  اجرای طرح اطعام مهدوی  با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گچساران اجرا شد.

 وی با بیان اینکه  طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت های مردمی و مراکز نیکوکاری و با همکاری کمیته امداد انجام شد، گفت: این طرح با هدف بسترسازی برای مشارکت بیشتر خیران  در رزمایش ایران همدل و بهره گیری همگانی از فیض خدمت به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از جمله  برنامه های کمیته امداد است که در حال اجرا شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کمیته امداد گچساران عنوان کرد: این نهاد حمایتی با همکاری خیرین و دیگر نهادها  با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه وارد میدان شد و با اجرای پویش ایران همدل اقدام به توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کرده است.

خادمی گفت: امسال در قالب طرح اطعام مهدوی با همکاری خیرین و نهادها مبلغ  15 میلیارد و 389 میلیون و 500 هزار ریال به جهت تهیه بسته های کمک معیشتی  و طبخ غذای گرم هزینه و در بین افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

وی ابراز کرد: تاکنون 18هزار 767پرس غذای گرم در قالب  طرح ((اطعام مهدوی ))  در3 آشپزخانه شهرستان طبخ و در بین  مددجویان تحت پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان  توزیع شد.

خادمی  ارزش ریالی این تعداد غذای گرم را بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: میانگین هر پرس غذای گرم قریب بر 300 هزار ریال است.

رئیس کمیته امداد گچساران  با بیان اینکه تا کنون در چندین مرحله  غذا طبح  و توزیع شد، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار آن  طبخ غذا با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی تهیه و در بین ولی نعمتان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان تعداد100 افطاری ساده غذای گرم که هر کدام به ارزش ریالی 150هزار ریال توزیع شد، ابراز کرد: تاکنون 15میلیون ریال در طرح افطاری ساده هزینه شده است.

 خادمی در ادامه از توزیع بسته‌های کمک معیشتی  در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت چهار هزار و 488 بسته غذایی کمک معیشتی به مبلغ 9 میلیارد و774 میلیون و 400 هزار  ریال توزیع شد.

وی  با اشاره به اینکه میانگین ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی 2 میلیون 177 هزار و 896 ریال است، خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و ... هستند.

 به گزارش فارس،  بیش از ۲هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد ماه مبارک رمضان اطعام مهدوی غذا کمیته امداد گچساران ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی نهاد حمایتی پوشش این نهاد کمک معیشتی توزیع شد تحت پوشش غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس