Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:27:55 GMT

ظریف نمی تواند هیچ کمیسیون و نماینده ای را کاه بشمارد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۱۴۹

ظریف نمی تواند هیچ کمیسیون و نماینده ای را کاه بشمارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکری شفاهی عنوان کرد: خدای متعال دشمنان شهید سلیمانی و بدخواهان ایران را از حمقا قرار داده است لذا می بینیم که آقای ظریف که در غرب پرستی شهره است صحبتی می کند که نشان از عمق وجود خود و دوستانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا باید صریح تر و گستاخ تر از این بگویند که کشور را به سمت فروپاشی پیش می بریم؟ با کمال تاسف کمیسیون امنیت ملی با مشورت رئیس مجلس فردی که به کشور خیانت کرده را دعوت و او هم از سرخودخواهی مانند افراد سرمست از باده بی ترس و واهمه نیمی از تنه خود را به صندلی کمیسیون تلفیق ول کرده و آن گاه فهمیدم این آدم نه تنها از وطن فروشی و گستاخی پشیمان نبود بلکه تمام نمایندگان حاضر در کمیسیون را کاهی در برابر خود می دید.

وی با بیان اینکه ظریف نه تنها خیالش از حمایت دولت روحانی راحت است بلکه هرگز مجلس را در حد خود نمی بیند، تصریح کرد: از طرفی امروز دیدیم تحقیق و تفحص از کفش ملی مهم تر از استیضاح ظریف است.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس نباید ادای لاریجانی را در بیاورد، گفت: به محض اینکه نمایندگان می خواهند حرکتی انجام دهند بگویند که مصلحت نیست، استیضاح وزیر کشور از ابتدای مجلس یازدهم کلید خورد و مصلحت نبود، استیضاح ظریف هم امروز مصلحت نیست. تا کی می خواهیم مصالح کشور را قربانی مصلحت اندیشی کنیم.

احمدی بیغش اضافه کرد: مگر همین ها نبودند که در سال 88 با محوریت خاتمی و هاشمی با متهم کردن نظام به کودتا کشور را تا مرز سقوط پیش بردند، امروز آدم ها عوض شدند و ماموریت ها را امثال ظریف انجام می دهند و روحانی با افتخار تمام می گوید کسی حق ندارد به رزمنده خط مقدم دیپلماسی حرفی بزند و خاتمی با گستاخی به ظریف لقب سردار دیپلماسی می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: البته آن ها خوب می دانند اگر شهید سلیمانی ها نبودند در همین تهران داعشی ها خاتمی، ظریف و هم حزبی هایشان را زیر چکمه می گذاشتند و با آن ها عکس یادگاری می گرفتند.

وی اضافه کرد: نمایندگان محترم شما ادعا دارید مجلس انقلابی هستید آیا این انقلابی بودن است که ظریف با زبان خود نابودی کشور را داد بزند و هیات رئیسه از استیضاح دوری کند. شاید دستکاری در بودجه و اعداد و ارقام آن کار انقلابی است که ما خبر نداریم.

احمدی بیغش یادآور شد: روحانی که در طول دولت های تاریخ جمهوری اسلامی ایران تنها فردی است که مضحکه خاص و عام است مجلس را تهدید می کند، یک سال از عمر مجلس گذشت چه اقداماتی انجام شد، مصلحت اندیشی برای چه صورت می گیرد؟ آن هم از مصلحت اندیشی درباره وزیر ارتباطات که شبکه های اجتماعی به محلی برای لجن پراکنی علیه کشور تبدیل شده است.

در ادامه علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر خطاب به احمدی بیغش نماینده تذکردهنده تصریح کرد: خواهش من این است که حرمت مجلس نگه داشته شود، هیچ گاه آقای ظریف نمی تواند هیچ کمیسیون و نماینده ای را کاه بشمارد. هیچ نماینده ای در برابر وزرا کاه نیست و وزرا نمی توانند اهانتی به نمایندگان داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون مصوبه تذکر احمدی بیغش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی