Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:03:15 GMT

بررسی ادعای تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۲۹۲

بررسی ادعای تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی

باشگاه تراکتور در حالی اعلام کرده که دو کاپیتان این تیم در مرخصی هستند که در حساس‌ترین برهه لیگ قرار داریم و قاعدتا این موضوع با اصول حرفه‌ای تطابق ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در تهران مقابل پیکان متوقف شد تا فرصت کم کردن اختلاف با تیم‌های بالای جدولی را از دست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور در رده هفتم جدول قرار دارد و با ادامه این روند احتمالا سهمیه آسیا را برای فصل بعد از دست خواهد داد. در این وضعیت و در کوران مسابقات لیگ که نتایج آن برای سرخپوشان تبریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، غیبت شجاعی و دژاگه در تمرینات تراکتور پس از مسابقات آسیایی ابهام بزرگی است.

هرچند باشگاه تراکتور اعلام کرده این دو بازیکن با اجازه کادرفنی در مرخصی به سر می‌برند، اما شواهد خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و طبق پیگیری‌ها کاپیتان‌های تراکتور به دنبال جلسه با مالک باشگاه و پیگیری مطالب خود هستند.

بیشتر بخوانید:

قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟

دلیل غیبت شجاعی و دژاگه که سابقه بازی در سطح اول فوتبال دنیا را دارند، در مقطع کنونی هر چه باشد، ضرر آن به تیم تراکتور خواهد رسید و حتی شاید به قیمت از دست رفتن سهمیه آسیایی این تیم تمام شود. حال سؤال این است که آیا باشگاهی حاضر می‌شود در حساس‌ترین زمان به بازیکنان خود بدون دلیل موجه مرخصی دهد؟ اگر باشگاهی این کار را انجام دهد قطعا بویی از حرفه‌ای‌گری نبرده است. از سوی دیگر بازیکنان حرفه‌ای هم بی‌دلیل در برهه‌ای حساس درخواست مرخصی نمی‌کنند مگر اینکه اتفاقی رخ داده باشد.

 به نظر می‌رسد با گذشت 10‌ روز از غیبت این بازیکنان در تمرینات، باشگاه تراکتور باید به صورت شفاف دلیل این اتفاق را اعلام کند چرا که اعلام به مرخصی رفتن این دو بازیکن بیش از اینکه مورد قبول واقع باشد، بیانگر غیر حرفه‌ای بودن باشگاه و بازیکنان است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین اشکان دژاگه مسعود شجاعی تراکتور حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود

به گزارش خبرنگار مهر، لیدا شجاعی فر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تالاب درگه سنگی نقده از اواخر تیرماه بهترین مکان برای استراحت و تغذیه فلامینگوها است، ادامه داد: این تالاب طی سال گذشته پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود.

وی افزود: این تالاب از نظر وسعت بزرگترین تالاب شهرستان است که تالاب‌های سولدوز، آق قلعه (شورگل حسنلو)، یادگارلو و طالقان… به ترتیب در رتبه‌های بعدی تالاب‌های شهرستان نقده از نظر وسعت قرار دارند.

شجاعی فر با بیان اینکه تالاب درگه سنگی بیشترین حجم آب را در بین تالاب‌های فصلی این شهرستان دارد، گفت: آبگیری تالاب بین المللی درگه سنگی با بیش از ۶۰۰ هکتار که در ۲۵ کیلومتری شهرستان نقده واقع شده از اواخر آذر ماه سال گذشته آغاز شده و بیش از ۸ میلیون مترمکعب آب داخل تالاب رها شده است.

وی با بیان اینکه منبع تغذیه این تالاب رودخانه گدار است، افزود: طی سال‌های گذشته این تالاب در طول فصل تابستان خشک می‌شد اما امسال پیش بینی می‌شود با این حجم آبگیری انجام شده، خشک نشود.

شجاعی فر اظهار کرد: این تالاب به دلیل داشتن منبع غذایی عالی زیستگاه مهمی برای زمستان گذرانی، زادآوری و استراحت پرندگان است.

شجاعی فر خاطر نشان کرد: چنگر، مرغابی‌ها، اردک سرسفید، میش مرغ و فلامینگوها از پرندگان شاخص این تالاب هستند؛ همچنین در طول فصول بهار و پاییز پذیرای پرندگان مهاجر بسیاری است.

رئیس اداره تالاب‌های محیط زیست آذربایجان غربی گفت: پوشش گیاهی عمده این تالاب شامل بیشه زار، انبوه گز و گیاهان مرتعی است همچنین پوشش گیاهی بخش قابل توجه بخش جنوبی تالاب، تنوع و کثرت فیتوپلانکتون‌ها و گونه‌های جانوری بی مهرگان در آب این تالاب نظیر انواع بنتوزها و زنو پلانکتون‌ها، زیستگاه بسیار مناسبی را برای پرندگان آبزی و کنار آبزی به وجود آورده است.

کد خبر 6088781

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد