Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی از برگزاری کارگاه نیازسنجی آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان موسسه و اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استان ها خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی"رضا شریعت" گفت: با توجه به برنامه تحول آموزش موسسه کار و تأمین اجتماعی و همچنین ضرورت توجه به موضوع نیازسنجی آموزشی، کارگاهی دو روزه در تاریخ های 27 اردیبهشت و 3 خرداد با حضور “اباصلت خراسانی” عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای بهبود کیفیت دوره نیازسنجی آموزشی و همچنین پیشرفت دوره متناسب با اهداف و انتظارات، جلسه تشخیصی روز دوشنبه، 13 اردیبهشت با حضور مدرس برنامه به صورت مجازی و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه برگزار شد . وی تشریح کرد: معرفی اکوسیستم آموزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت موسسه کار و تأمین اجتماعی، معرفی موسسه کار و تأمین اجتماعی بالاخص معاونت آموزشی و انواع برنامه های آموزشی، نقش کمیته مدیریت دانشو معرفی شرکای آموزشی موسسه کار و تأمین اجتماعی از مهمترین موارد مطرح شده در نشست بود .‌
وی افزود: تاریخچه ورود به استاندارد10015 در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معرفی سامانه نظام آموزشی یکپارچه موسسه کار و امور اجتماعی ( ایده )، توجه به عناصر چرخه آموزش من جمله نیازسنجی با عنایت بر بازخوردهای دریافتی و بازتاب فرهنگ کار سنتی در برنامه های آموزشی و اثربخشی دوره ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بوده است.‌
به گفته شریعت محتوای دوره در سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه به آدرس http://res.lssi.ir/IdeaLMS/Login بارگذاری شده و فراگیران دوره می توانند پس از ورود به سامانه از قسمت منابع آموزشی من، آرشیو منابع آموزشی، منابع را مورد بهره برداری قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موسسه کار و تأمین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی