Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:31:33 GMT

پخت و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم برای خانواده‌های کم بضاعت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۰۸۰

پخت و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم برای خانواده‌های کم بضاعت

مهدی بردبار مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت وگو با خبرنگار مهر از پخت بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، پخت غذای گرم در دستور گروه جهادی "ثامن الائمه" و گروه جهادی بنت الهدی صدر با همکاری هیئت دانشجویی علمدار قرار گرفت و در ایام پایانی ماه رمضان با حضور میدانی این گروهای جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردبار اظهار کرد: در این مرحله همدلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است و این غذاها به دست خانواده‌های نیازمند در مناطق اقبالیه، نصرت آباد، محمود آباد، بیدستان، اسماعیل آباد، نواب، هادی آباد خواهد رسید.

وی افزود: به مناسبت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ۵۰۰ بسته افطاری ساده توسط دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه و هیئت دانشجویی علمدار استان قزوین تهیه گردید و این بسته‌ها نیز به دست خانواده‌های نیازمند در مناطق شیشه چی، اقبالیه، بیدستان، هادی آباد و باغ نشاط رسید.

مسؤول گروه جهادی "ثامن الائمه" افزود: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه، تعداد ۵۰ بسته افطاری به خانواده‌های نیازمند در حاشیه شهر به مناسبت لیالی قدر اهدا کردند.

مهدی بردبار بیان کرد: این بسته‌های افطاری شامل نان سنگک هر پک دو قرص نان، پنیر سفید ۱۰۰ گرمی ۱ عدد، سبزی خوردن ۲۰۰ گرم، خرما ۲۵۰ گرم، بامیه ۱۰۰ گرم، شیر ۲۵۰ سی سی هر پک ۳ عدد، هندوانه ۲کیلویی، طالبی ۱کیلویی، حلوا نذری و آش رشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی عمل به یکی از سفارشات مقام معظم رهبری است که فرمودند محرومیت زدایی کنید و ما هم بر طبق همین امر برنامه‌های پیش رو را برای گروه جهادی در نظر گرفتیم.

این مسئول اذعان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تقریباً ۲۰ بار به حرکت و گروه‌های جهادی اشاره می‌کنند و این نشان از اهمیت کار جهادی دارد و ما هم سعی می‌کنیم کاری را که شروع کردیم تا پایان ادامه دهیم و در تمام عرصه‌های فرهنگی، عمرانی و … به یاری مردم مناطق محروم بشتابیم.

وی تبیین کرد: بدون شک در انجام کار جهادی به کمک و همراهی دستگاه‌های مختلف نیازمند هستیم که امیدواریم در این خصوص ما را یاری کنند.

کد خبر 5209817

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب بسیج دانشجویی اطعام نیازمندان کمکهای مردمی ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات 1400 فلسطین عکس استانها عید سعید فطر ثامن الائمه گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران