Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@20:28:14 GMT

فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۱۰۹

فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی چه کسی بود؟

یکی از حاشیه‌های دیدار سپاهان و پرسپولیس مربوط به یک فرد درگیر شده با فیلمبردار اصفهانی است که حالا هویت آن مشخص شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس پرداخته شد و سرپرست هر 2 تیم روی آنتن برنامه آمده و توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره هویت فردی که پس از پایان بازی دوربین فیلم‌بردار اصفهانی حاضر در کنار زمین که دارای کاور و آی‌دی کارت صادرشده از سوی سازمان لیگ بود را شکسته بود، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که این فرد را نمی‌شناسد و حتی قسم خورد که این فرد هیچ سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و همراه این تیم نبوده است. پیروانی حتی در پاسخ به سرپرست تیم فوتبال سپاهان که پرسید چطور این فرد در رختکن پرسپولیس هم حضور داشته عنوان کرد که حضور این فرد در حیطه اختیارات اوست.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره حضور این فرد در ورزشگاه و هویت این شخص گفت:ایشان احسان کوراهی مهمان باشگاه پرسپولیس بود که شب قبل از بازی آی‌دی کارت وی‌آی‌پی به عنوان مهمان برای ایشان صادر شد.

او افزود: با توجه به قوانین 2 تیم می‌توانند با معرفی، تعدادی مهمان ویژه در ورزشگاه داشته باشند که ما نیز به افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس 4 کارت جایگاه ویژه دادیم و این فرد هم از درب هتل سوار اتوبوس باشگاه شده و در ورزشگاه و در تونلی که اتوبوس به داخل ورزشگاه می‌آید با تیم بوده و در رختکن تیم هم حضور داشته که در تصاویر دوربین‌ها نیز مشخص است.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره اینکه آیا این فرد اجازه حضور در کنار زمین را داشته یا خیر گفت: ایشان در زمان بازی کنار زمین نبوده و به همراه برخی مسئولان باشگاه در جایگاه ویژه حضور داشت اما اینکه چرا پس از بازی به سرعت در کنار زمین حضور پیدا کردند مشخص نیست.

دادخواه در پایان گفت: حضور این شخص در ورزشگاه با اتوبوس باشگاه پرسپولیس قابل انکار نیست. تدابیر امنیتی در روز بازی بسیار بالا و سخت‌گیرانه بود و حتی رئیس هیئت فوتبال استان و حیدری عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال نیز برای حضور در ورزشگاه حدود 10 دقیقه پشت درب منتظر ماندند تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان برنامه فوتبال برتر کنار زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟