Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد رفسنجان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر افغانستان از مجامع بین‌المللی خواهان واکنش به این اقدامات شرورانه شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد رفسنجان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر افغانستان از مجامع بین‌المللی خواهان واکنش به این اقدامات شرورانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است:
بار دیگر ایادی مزدور و بی‌وجدان استکبار جهانی در اقدامی ددمنشانه اقدام به کشتار و پرپرکردن فرزندان سرزمین مردان بزرگ افغانستان کردند و در این اقدام سخیف و کثیف خود بیش از ده‌ها کودک مظلوم و بی‌گناه را به خاک و خون کشیده و ماهیت حقیقی خود یعنی پیروی از یزید و یزیدیان روزگار را نشان دادند.


این اقدامات ایذایی هیچ‌گونه خللی در مقاومت و پایداری مردمان کشور عزیزمان و اعلام برائت آن‌ها از دشمنان این خاک و مردم وارد نخواهد کرد؛ بلکه ملتی که شهادت را افتخار و لوح زرینی بر تاریخ زندگی خویش می‌دانند به تبعیت از امام و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با پایمردی و استقامت ان‌شاالله بر دشمنان غالب خواهند شد.


اما سکوت مجامع بین‌المللی و در رأس آن کشور‌های حامی حقوق بشر و به‌ویژه دولت افغانستان که مطمئناً باعث و بانی این اقدامات هستند در غیر این‌صورت حتماً به مقابله با آن‌ها خواهند پرداخت جز شرمساری و حقارت چیزی برای آن‌ها به همراه نخواهد داشت.


ثمره اهدای این شهدای مظلوم و این خون‌های به ناحق ریخته، زمینه‌ساز ظهور منجی و یگانه وارث زمین خواهد بود تا بار دیگر زمین عدالت را به چشم خواهد دید.


خداوند متعال جزای این اقدامات پست و ذلیلانه این عناصر تکفیری و تروریست را در این دنیا و سرای آخرت به آن‌ها خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد رفسنجان انفجار در کابل مطالبه گری دانشجویی مجامع بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم

امید صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری صنعت نفت آبادان برابر مس رفسنجان و افزایش امید تیم صنعت برای بقا در لیگ برتر اظهار کرد: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم. کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ما حیاتی بود و اگر خدای ناکرده برنده نمی‌شدیم باید با لیگ برتر خداحافظی می‌کردیم. این پیروزی ارزشمند اگرچه با برتری یک بر صفر بود، اما ۳ امتیاز آن امید به بقا در لیگ برتر را به مردم آبادان بازگرداند. با بردی که به دست آوردیم انگیزه تیم برای کسب پیروزی در دیدار‌های بیشتر شد.  

وی ادامه داد: فراموش نکنیم تمامی تیم‌های رقیب ما بازی‌های سخت خود را برگزار نکرده‌اند یا اینکه با هم بازی دارند. در حالی که صنعت نفت بازی‌های سخت خود را گذرانده است. از لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط هستیم و هواداران هم انرژی مثبت به تیم می‌دهند تا صنعت نفت در لیگ برتر ماندگار شود. خیلی امیدوار به نتایج بازی‌های بعدی خود هستیم. هفته آینده با آلومینیوم در اراک بازی داریم و امیدوارم تمامی بازیکنان آماده بازی باشند. صنعت نفت در هر ۴ بازی باقیمانده با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رود، چون برای ماندن در لیگ برتر تا پایان فصل محکوم به پیروزی هستیم. باید از آبرو و حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم و بتوانیم نماینده این شهر فوتبال خیز را در لیگ برتر نگه داریم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • قطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود