Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در همه زمینه‌ها از سرمایه انسانی باتجربه و تحصیل‌کرده برخوردار است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید اولویت نخست در به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز را نیروی متخصص و تحصیل‌کرده بومی شهرستان اندیمشک قرار دهند.

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه اجازه جذب نیروی غیربومی را برای پروژه‌های این شهرستان نخواهیم داد، گفت: اندیمشک به واسطه جوانان تحصیل‌کرده در همه زمینه‌ها از نیروی متخصص برخوردار بوده و باید از این سرمایه انسانی در پروژه‌های اندیمشک استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اولویت اصلی و نخست برای پروژه‌های شهرستان اندیمشک ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی بوده و اجازه جذب هیچ‌گونه نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

جهانگیری با اشاره به اینکه همه شرکت‌ها و پروژه‌ها باید به تعهد خویش در جذب نیروی کار بومی عمل کنند، افزود: همان‌گونه که شرکت‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند می‌شوند باید نیروی کار شهرستان نیز از ظرفیت ایجاد اشتغال پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار اندیمشک گفت: هدف از اجرای پروژه‌های صنعتی در شهرستان اندیمشک رونق اقتصادی منطقه و جذب و ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک با فعالیت عمرانی در حوزه پروژه‌های صنعتی از جمله دو کارخانه پتروشیمی، یک کارخانه فولاد اسفنجی، یک کارخانه سیمان و سه نیروگاه سیکل ترکیبی در حال احداث از زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص برخوردار است.

کد خبر 5209736

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جهانگیری فرمانداری اندیمشک اشتغال جوانان شهرستان اندیمشک ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات 1400 فلسطین عکس استانها عید سعید فطر شهرستان اندیمشک ایجاد اشتغال پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی