Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر روز گذشته و بنا به دعوت رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نشست مشترکی بین مسئولان کمیته و دکتر سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به همراه علیرضا دلخوش مدیرکل دیپلماسی عمومی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به نزدیک بودن اعزام  کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک توکیو و همچنین در پیش بودن 5 رویداد بین المللی ورزشی در سال جاری برای کمیته ملی المپیک و بنا به دعوت رئیس کمیته ملی المپیک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه و علیرضا دلخوش مدیر کل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه ضمن حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش بازدید کرده و در ادامه با حضور در آکادمی ملی المپیک از کمپ تیم های ملی، سالن ها و تجهیزات بازسازی شده، دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این نشست مشترک با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس، دکترکیکاوس سعیدی دبیر کل،دکتر سجادی سرپرست کاروان، دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته در سالن استاد فارسی آکادمی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مجموعه زحمتکش وزارت امور خارجه ابراز داشت: انصافا وزارت امور خارجه کشورمان در اعزام تیم های  ملی و کاروان های ورزش کشورمان به رقابت های مختلف بین المللی حمایت و همکاری بسیار خوبی با وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک دارد که جای تقدیرو تشکر دارد.

در ادامه سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز داشت: وزارت امور خارجه همچون گذشته نهایت همکاری و تعامل را با کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو و دیگر رویدادهای پیش رو خواهد داشت اما انتظار داریم همانگونه که قهرمانان عزیز  بعنوان سفیران ورزشی برای رسیدن به سکو و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمات تلاش می کنند بعنوان سفیران فرهنگی نمایندگان شایسته ای برای  میهن عزیزمان باشند تا با توجه به تبلیغات منفی که بر علیه ما می شود مسئولین،مربیان و ورزشکاران کشورهای مختلف جهان با دیدن رفتار خوب شما از مردم ایران در نزد مردمان خود به نیکی یاد کنند.

در ادامه سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو به ارائه گزارشی در خصوص روند فعالیت های کسب سهمیه و آماده سازی کاروان اعزامی، اهداف و برنامه های آن پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خطیب زاده سخنگوی وزارت امور کمیته ملی المپیک وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه گامبیا ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی‌های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با «مامادو تانگارا» وزیر امور خارجه ‎گامبیا دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های آیت الله رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی، برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تأکید کرد: ما ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم.

وزیر امور خارجه گامبیا ضمن تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تأکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

کد خبر 750586

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است