Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محدودیت‌های تردد خودروها بین شهرستان‌ها و استان‌ها از ساعت ۱۴ امروز (۲۱ اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و در این طرح، تردد از شهرستان به شهرستان دیگر همچنین تردد به خارج از استان ممنوع است.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این طرح، تردد خودروها درون شهرستان محل اسکان بلامانع است ولی تردد از شهرستان به شهرستان دیگر همچنین تردد به خارج از استان ممنوع و مشمول جریمه نقدی خواهد بود.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در این مدت خروج پلاک‌های بومی از هر شهرستان و استان و ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان‌ها و استان ممنوع است اما ناوگان حمل و نقل عمومی، باری و مسافربری همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در زمینه جابه‌جایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد ممنوعیت تردد هستند.

وی ادامه داد: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قیبل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی است.

رضایی با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت فیزیکی و ثبت با دوربین‌ها اجرا می‌شود گفت: ابتدا رانندگان متخلف برای برگشت به مبدأ توصیه می‌شوند و در صورت بی‌توجهی مشمول اعمال قانون و جریمه نقدی خواهند شد.

وی مبلغ جریمه نقدی برای ورود به شهرهای قرمز را یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی و زرد را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: جریمه ممنوعیت تردد شبانه در ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد همان ۲۰۰ هزار تومان است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: بر این اساس از هموطنان درخواست می‌شود به مقررات ابلاغی توجه ویژه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد سیر نزولی شیوع کرونا باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد