Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع خیرین ازدواج کشور گفت: مرحله سوم پویش ازدواج جوانان برای تامین سبد جهیزیه زوجین در هفته ازدواج در شهرستان گنبد کاووس برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد علی محمدی نیک در پنجاه امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: با توجه به دستور و تاکید وزیر ورزش و جوانان و مصوبه شورای معاونین وزارتخانه مبنی بر تدوین طرح و برنامه ای به جهت رفع موانع و مشکلات حوزه ازدواج جوانان در سطح کشور پویش برگزاری ازدواج جوانان با همراهی خیرین پیشنهاد و مصوب شد و توسط دبیرخانه ملی خیرین ازدواج برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سال گذشته دو پویش با این عنوان برگزار شد و مرحله سوم این پویش به مناسبت هفته ازدواج در بیست و یکم تیرماه در سراسر کشور برگزار می گردد.

محمدی نیک بیان داشت: مقرر شد مرحله سوم این پویش در گلستان به جهت تمرکز زدایی در شهرستان گنبد کاووس با محوریت اعضای ستاد ساماندهی سازمانهای مردم نهاد و خیرین شرق استان برای تامین سبد جهیزیه زوجین برگزار شود.

وی افزود: این اقدام همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار را میطلبد تا با ایجاد هم افزایی شرایط بهره مندی زوجین جوان از این کمک ها فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان علی اصغر سلیمانی ازدواج جوانان مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند