Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:23:18 GMT

آزادی ۱۲ نفر از زندانیان در جشن گلریزان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۶۵۶

آزادی ۱۲ نفر از زندانیان در جشن گلریزان

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های استان کردستان و نایب رئیس ستاد مردمی دیه گفت: در پی مشارکت بی‌سابقه خیرین کردستانی و همراهی مسئولین استانی، تعداد ۱۲ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد به مناسبت عید سعید فطر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

خسروی،  در جلسه هیئت امناء ستاد دیه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات متعدد و همراهی شایسته و قابل توجه صدا و سیمای مرکز استان با اختصاص برنامه‌های شبانه در طول ماه مبارک رمضان و دعوت از خیرین و مسئولین در جلب مشارکت‌های مردمی، تاکنون مبلغ 2 میلیارد 365 میلیون تومان با مشارکت گسترده و بی سابقه خیرین استان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری گردیده است که این مبلغ تاکنون بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: مبلغ 470 میلیون تومان نیز توسط خیرین نیز تعهد گردیده است که امیدواریم این کمک‌ها نیز به حساب ستاد دیه واریز گردد.

خسروی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته مبلغ جمع آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمتر از یک میلیارد بوده است عنوان کرد مبلغ جمع آوری شده در سال جاری نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش یافته است و این اتفاق خیر در سایه لطف و عنایت خداوند و زحمات اعضای هیئت امناء و همراهی شایسته خیرین استان در ماه پر خیر و برکت رمضان رقم خورد.

وی خاطر نشان کرد: استاندار در  تحقق این رویداد بی سابقه، سنگ تمام گذاشتند و 800 میلیون تعهدات خیرینی که به ایشان قول مساعدت و مشارکت داده بودند به حساب ستاد مردمی دیه واریز گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بی سابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار