Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@03:58:07 GMT

آغاز ممنوعیت سفر‌های استانی در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۷۳۰

آغاز ممنوعیت سفر‌های استانی در تعطیلات عید فطر

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت تردد سفر‌های استانی آغاز شده است و وضع راه‌ها آرام و تردد‌ها رو به کاهش است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ سردار هادیانفر در ارتباط تصویری با بخش خبری ۱۴ شبکه یک، افزود: از همکاری‌های مردم تشکر می‌کنم که به توصیه‌های مسئولان به ویژه ستاد مقابله با کرونا و نیروی انتظامی گوش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت‌های تردد را بین استان‌ها و شهر‌هایی که دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد هستند داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: خوشبختانه هموطنان رعایت کردند و نیرو‌های ما نیز به طور جدی مسیر‌ها را کنترل می‌کنند و ابتدا تذکر شفاهی می‌دهند و از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۴ میلیون تذکر به مسافران بین شهری و استانی داده شده است که خوشبختانه تمکین و از ادامه سفر خودداری کردند.

سردار هادیانفر تصریح کرد:، اما اگر کسانی که اصرار به سفر داشته باشند طبق مصوبه ستاد کرونا اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: در هزار و ۸۹۶ نقطه کشور همکاران ما در شرایط گرما و با زبان روزه برای کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا در حال فعالیت اند و ۴۴۶ دوربین در جاد‌ها ها مستقر است که افراد تخلف را اعمال قانون و جریمه می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: از هموطنان عزیز می‌خواهیم این همکاری را همچنان ادامه دهند تا در شاخص کاهش بیماری کرونا به حد مطلوبی برسیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا سردار هادیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز