Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@04:50:01 GMT

دو بخش و چند دهستان به شهرستان صومعه‌سرا اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۹۴۸

دو بخش و چند دهستان به شهرستان صومعه‌سرا اضافه شد

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،سیدکاظم دلخوش اباتری از ارتقای دو روستای شهرستان صومعه سرا به بخش خبر داد و گفت: از سال ۸۳ به دنبال اضافه شدن دو بخش به بخش‌های صومعه سرا بودیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به شرایط مردم طی سال‌های اخیر و پس از بازدیدهای مکرر و نقشه برداری‌های تخصصی، هفته گذشته در کمیسیون دفاعی و امروز نیز در هیأت وزیران به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس بخش ضیابر که زادگاه آیت الله ضیابری و آیت الله صالح است به شهرستان صومعه سرا اضافه شد و روستای طاهرگوراب نیز به بخش ارتقا یافت؛ از سوی دیگر تعدادی دهستان به شهرستان اضافه شد.

دلخوش اباتری ادامه داد: همچنین دو روستا نیز به بخش‌های ضیابر و طاهرگوراب اضافه و در نهایت تمام این مصوبات به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده و ابلاغ شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که یک دهستان به بخش ارتقا می‌یابد، امکانات اداری به منطقه آمده و این محل به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارتقا پیدا می‌کند، همچنین ارزش کار مردم افزایش یافته و با رسیدگی بیشتر به حوزه زیرساخت ها، باعث جذب سرمایه‌گذاری می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کاظم دلخوش صومعه سرا گیلان صومعه سرا اضافه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود