Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی حادثه تروریستی دبیرستان دخترانه سیدالشهدای افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، طی روزهای اخیر دانش‌آموزان دختر دبیرستان سیدالشهدا واقع در منطقۀ «دشت پرچی» شهر کابل، هنگام خروج از مدرسه، هدف سه انفجار بمب قرار گرفتند. بر اساس آمارها، تعداد کشته‌شدگان این حادثه غمبار به 68 تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
فاجعه غمبار قتل عام دانش‌آموزان بی‌گناه و مظلوم دبیرستان حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام افغانستان، موجی از غم و اندوه بر قلوب مسلمانان نشانده است.

این جنایت هولناک، محصول توطئه‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه و ثمره تلخ جهل و تحجر و تعصبات کور وابستگان مزدوری است که دل در گروی آمریکا و صهیونیسم دارند و اکنون در آستانه اخراج خفت بار حامیان خود از افغانستان، به نیابت از اربابشان، دست به این قتل عام کم‌نظیر زده‌اند، تا با تداوم ناامنی و شعله‌ورسازی آتش اختلافات داخلی، شکست‌های راهبردی خود را جبران کنند.

ائمه جمعه ایران اسلامی، با دل‌هایی سرشار از اندوه، مراتب تسلیت  و همدردی خود را با مردم عزادار افغانستان، به ویژه خانواده‌های  شهیدان مظلوم این واقعه که فرزندان بیگناه جامعه مسلمین هستند؛ ابراز می‌دارد و امیدوار است با وحدت و اتحاد مردم عزیز کشور برادر، افغانستان و استقرار دولت واحد و یکپارچه، مبتنی بر آراء اکثریت مردم، شاهد کاهش این گونه وقایع در این خطه حساس از منطقه غرب آسیا باشیم. به ارواح پاک دختران دانش‌آموزی که در ماه مبارک رمضان، میهمان کرامت الهی شدند درود می‌فرستیم و لعن و نفرین خود را نثار دشمنان بلاد اسلامی می‌کنیم.

مرکز ارتباطات و رسانه
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

آیت‌الله سیستانی: کشورهای مسلمان و جامعه جهانی وظیفه دارند افغانستان را تنها نگذارند


انتهای‌پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره‌کل هنرهای تجسمی به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران را به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر

هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارایه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاوردهای تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.

به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 6098165

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی