Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: فرهنگیان باید برای حضور در عرصه اجرایی انتخابات و کمک به فرمانداری‌ها ترغیب و تشویق شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "شکراله حسن بیگی" امروز (سه شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک عید سعید فطر به انتخابات ۲۸ خردادماه اشاره کرد و گفت: از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ثبت نام از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم زمان بندی آغاز شده است و طی ۵ روز آینده نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابراز امیدواری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: تلاش معاندین کمرنگ جلوه دادن انتخابات ایران است و باید توجه کنیم که خدشه به مشارکت در انتخابات خدشه به امنیت کشور است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: آموزش و پرورش همواره سهم مهمی در اجرای انتخابات در ادوار مختلف به عهده داشته است و لازم است فرهنگیان آموزش و پرورش برای حضور در عرصه اجرای انتخابات و کمک به فرمانداری‌ها ترغیب و تشویق شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری همزمان با ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. برچسب ها: انتخابات ، فرهنگیان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟

علی فرهادی، با بیان اینکه سال گذشته مجوز به کارگیری دوباره بازنشستگان براساس مصوبه سران قوا تعیین شد گفت: در این مصوبه ظرفیت به کارگیری ۷۰ هزار معلم بازنشسته با فعالیت ۲۴ ساعت در هفته در مدارس دولتی دریافت شد.

وی با بیان اینکه از ۷۰ هزار مجوز ظرفیت اخذ شده، تنها ۳۴-۳۵ هزار نفر از آن استقبال کردند افزود: علت این استقبال کم، پایین بودن نرخ حق التدریس‌ها است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه پرداخت حق التدریس در مدارس دولتی انجام می‌شود ادامه داد: افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است.

وی پیش از این گفته بود: افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان تصویب می‌شود چرا که سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه با آن موافق هستند که با این کار معلمان ماده ۲۸ کمتری استخدام می‌شوند چرا که نیاز مدارس به معلم از روش‌های حق‌التدریس تامین می‌شود.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند تا در صورت نیاز، نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق‌التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزش‌یاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به صورت حق التدریسی اقدام کند و با تصویب بند خ تبصره ۱۵ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

خ- وزارت آموزش و پرورش در صورت نیاز، مجاز است نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته (تا ۲۴ ساعت در هفته) و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق‌التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به صورت حق التدریسی اقدام کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود