Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:03:07 GMT

میزان زکات فطریه در آذربایجان‌غربی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۱۶۵

میزان زکات فطریه در آذربایجان‌غربی اعلام شد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی وامام جمعه ارومیه گفت: میزان زکات فطریه برای این استان ۲۰ هزار تومان برای هر فرد است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی با بیان اینکه میزان زکات فطره سه کیلو قوت غالب افراد در نظر گرفته شده است، افزود: در منطقه ما قوت غالب، نان و گندم بوده و دفتر رهبر معظم انقلاب، زکات فطریه امسال را مبلغ ۲۰ هزار تومان را برای هر فرد اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات فطره بر سرپرست خانوار واجب است، افزود: وجوب پرداخت زکات فطریه پایان ماه رمضان بر شخص سرپرست خانواده و افراد تحت تکفل اش، از اذان مغرب آخرین روز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فردی که در نماز عید فطر شرکت می‌کند، باید پیش از نماز این زکات را پرداخت کند و کسی که توفیق شرکت در نماز را ندارد، تا اذان ظهر برای پرداخت زکات فطریه فرصت دارد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه ارجح است که ما خودمان زکات فطره را به دست نیازمندان برسانیم، افزود: در صورت عدم دسترسی و امکان شناسایی نیازمندان واقعی، از طریق شورای زکات استان افرادی با لباس و صندوق‌های مشخص شده کار جمع آوری زکات فطریه و رساندن ان به دست نیازمندان واقعی را بر عهده دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زکات فطریه آذربایجان غربی زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت