Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:03:21 GMT

پیشرفت قابل قبول ساخت واحدهای مسکن ملی استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۵۰۸

پیشرفت قابل قبول ساخت واحدهای مسکن ملی استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه بازدید از طرح ملی مسکن در دماوند گفت: خوشبختانه روند ساخت مسکن ملی در شهرستان دماوند به خوبی طی می‌شود و در این شهرستان با واگذاری زمین از طرف وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۱۲۰۰ واحد در دو نقطه شهرستان عملیات ساخت آن آغاز شده و امیدواریم در زمان بندی مشخص شده این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام حسین روحانی نژاد افزود: در حال حاضر نیاز شهرستان دماوند بیش از این است و متقاضی بسیار دارد و اگر وزارت راه و شهرسازی بتواند زمین در اختیار بنیاد قرار دهد ما با توجه به ظرفیت‌های فنی و اجرایی موجود آمادگی این را داریم تا نسبت به ساخت اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن استان تهران در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای سربندان دماوند گفت: هفتصد و بیستمین طرح هادی استان تهران در این روستا که ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و ۲ هزار متر مربع سنگ فرش و جدول گذاری دارد امروز به بهره برداری رسید.

علی خوئینی افزود: یکی از ویژگی‌های طرح در این روستا همگنی با محیط روستا و با حداقل مداخله در طبیعت منطقه است.

وی گفت: مصالح به کار رفته در این روستا و ایجاد سنگ فرش در معابر با توجه به موقعیت روستا و حفظ فضاهای طبیعی و درختان کاملاً رعایت شده و مورد رضایت اهالی و مسئولین منطقه واقع شده است.

کد خبر 5209991

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ملی مسکن حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن بنیاد مسکن استان تهران قیمت دلار ویروس کرونا شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا قیمت نفت اقتصاد چین بازار سرمایه قیمت یورو بازار سهام بورس تهران قیمت سکه بهار آزادی قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری