Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از هیات سوارکاری گنبدکاووس، هفته بیستم مسابقات اسبدوانی فصل ۹۹ این شهرستان جمعه هفته جاری و شنبه پیش رو با شرکت اسب‌هایی از نژاد ترکمن، دوخون و تروبرد در مجموعه سوارکاری گنبد و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

براساس جدول و برنامه اولیه اعلام شده از سوی برگزار کنندگان، روز نخست هفته بیستم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس جمعه ۲۴ اردیبهشت در هفت دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری و روز دوم این رخداد ورزشی نیز روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در ۶ دور هزار متری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس از ۱۵ آبان پارسال شروع و به سبب شیوع کرونا و قرمز و نارنجی‌شدن وضعیت این شهر در برخی هفته‌ها با تعطیلی مواجه شده بود.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود اما این رقابت‌ها با شیوع و همه گیری کرونا از اسفند ۹۸ به مدت هشت ماه تعطیل شده بود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری کورس زمستانه اسبدوانی گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری کورس زمستانه اسبدوانی گنبدکاووس سوارکاری کورس زمستانه اسبدوانی گلستان فدراسیون سوارکاری اخبار کنکور مسابقات اسبدوانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا