Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امام جمعه ملایر روز سه‌شنبه در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که در ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه یکی از افتخارات خیران این شهرستان است که تاکنون حمایتهای خوبی از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا داشتند.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» افزود: همدلی، مهربانی و نوع‌دوستی در کمک‌های مومنانه، مهر و محبت دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند که آثار و برکت‌های فراوانی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون طی سه مرحله، ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های بسیجی و جهادی، کمیته امداد، خیران و نیکوکاران این شهرستان تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ «سیدجواد حسینی» افزود: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۵۰۰ بسته معیشتی، در مرحله دوم همزمان با نیمه رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ۷۰۰ بسته معیشتی و در مرحله سوم نیز بیش از پنج هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان همچنین هشت سری جهیزیه، ۲۰۰ دست البسه، ۵۰۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی، پنج دستگاه تبلت و ۱۵ راس گوسفند تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: علاوه بر این، در مدت یاد شده ۳۰ میلیون تومان از بدهی نیازمندان به سوپرمارکت‌ها پرداخت، ۳۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی و معلولان کمک و مرمت ۱۰ باب منزل مسکونی محرومان به ارزش ۵۰ میلیون تومان انجام شد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: از ابتدای طرح کمک‌های مومنانه در این شهرستان، ۶۵ هزار بسته معیشتی طی ۱۰ مرحله تهیه و بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

برچسب‌ها عید سعید فطر ویروس کرونا همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر کمک های مردمی رزمايش مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر ویروس کرونا همدان عید سعید فطر ویروس کرونا همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر کمک های مردمی رزمايش مشارکت های مردمی اخبار کنکور تهیه و بین نیازمندان کمک مومنانه بسته معیشتی رزمایش کمک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی