Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه از رهگیری هواپیمای گشت‌زنی نروژ بر فراز دریای بارتنر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده روسی «میگ ۳۱» موفق به رهگیری هواپیمای گشت‌زنی نروژ بر فراز دریای بارتنر (Barents) و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی «میگ ۳۱» در این عملیات توانسته است هواپیمای جاسوسی نروژ را از مرزهای این کشور دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: پس از نزدیک شدن یک هواپیمای نروژ به حریم هوایی روسیه در دریای بارتنر، جنگنده «میگ ۳۱» به پرواز درآمد و مأموریت خود را با موفقیت به انجام رسانده است.

بر اساس اعلام مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، هواپیمای جاسوسی نروژ از نوع فالکون ۲۰ (Falcon ۲۰) شناسائی شد.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می‌افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین‌المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای نروژ اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین وزارت دفاع مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه جنگنده میگ 31 آمریکا مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود وارد فرودگاه این کشور شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا