Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی دادستانی سیستان و بلوچستان علیرضا موسایی اظهارداشت: به دنبال وصول خبر کشته شدن یک کودک پنج ساله در جریان تیراندازی مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تحقیقاتی در این ارتباط در دادسرای نظامی آغاز شد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه حادثه، پیگیری‌ها به سرعت صورت گرفت و مأمورینی که در این حادثه تیراندازی کرده بودند احضار و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی زوایای مختلف حادثه بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پرونده به طور ویژه در دست رسیدگی است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ظهر دیروز دوشنبه در محور ایرانشهر- بمپور با سوداگران مرگ درگیر شدند.

سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد مقارن ظهر امروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود کرده که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیرگرفته و به سمت روستای محمدان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو ،آن را تعقیب که در همین حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرده که در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو ی مذکور کردند.

سرهنگ کیخا افزود: در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیر اندازی ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انتظامی قوه قضاییه ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انتظامی قوه قضاییه سیستان و بلوچستان انتظامی قوه قضاییه ایرانشهر اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند

 محمد کرمی در سفر به منطقه سیستان در دیدار با خانواده تعدادی از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه تروریستی سیب و سوران به فیض شهادت نائل آمدند اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دلجویی از این قشر، روحیه خدمتگذاری را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی‌های خانواده‌های آنها هستیم، تصریح کرد: باید از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در مسیر دفاع از نظام و انقلاب، الگو بگیریم.
️استاندار سیستان وبلوچستان در این دیدار از پروردگار متعال برای خانواده این شهدای والامقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ماموران انتظامی ۲۱ فروردین امسال در حین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر که در این درگیری پنج نفر شهید و یک نفر مجروح می‌شود.

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند حمله می‌کنند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت می‌رسند و یک نفر نیز مجروح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد