Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعت نژاد با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عموم مردم است، گفت: با حضور آیت الله رئیسی یک همدلی و وحدت جمعی ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حسن شریعت نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: نباید فرصت ها را برای روی کار آمدن دولت کارآمد از دست داد بلکه باید با مشارکت در انتخابات و آمدن مردم پای صندوق رای سهم خود را در انتخابات ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییر، تحول و اصلاحات را باید در پای صندوق رای رقم بزنیم، هدف هیئت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی این است که بدون دخالت در عزل و نصب در معرفی و کمک به شناخت کاندیداها و مشارکت مردم نقش ایفا کند.

رئیس شورای وحدت نیروی های انقلاب اسلامی استان لرستان عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح با رای بالا و مشارکت حداکثری مردم هدف این شورا است، شورای وحدت استان به نگاه مرکز توجه دارد و آیت الله رئیسی مورد حمایت است.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی ۴۲ سال در انقلاب نقش داشته و کارآمد است و پرچمدار مبارزه با مفاسد و اختلاس بوده، فردی مردمی و پاکدست است؛ حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عموم مردم است، در لرستان صدها استاد دانشگاه از آیت الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کند تا کرسی ریاست جمهوری را به دست بگیرد.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: گفتمان مردم این است کسی بیاید که کارآمد باشد و با رانت و اختلاس مقابله کند، با حضور آیت الله رئیسی یک همدلی و وحدت جمعی ایجاد می شود، باید دولتمردان نیز به قانون تمکین کنند و اختلافات را در اتاق های در بسته انجام دهند و اختلاف نظرها را به جامعه نکشند.

وی تصریح کرد: در انتخابات نیاز به آرامش، امنیت و حضور مردم است بنابراین باید با این شرایط کرونا فضا را مدیریت کنیم. هدف این است از ظرفیت رسانه استفاده شود و ارتباط دو طرفه باشد در همین راستا کارگروه رسانه تشکیل شده تا ارتباط با اصحاب رسانه بیشتر شود.

رئیس شورای وحدت نیروی های انقلاب اسلامی استان لرستان عنوان کرد: در شورای وحدت کمیته های زیادی داریم که افراد از هر قشر می توانند فعالیت کنند تا در راستای هم اندیشی قدمی برای خدمت مردم و جامعه برداریم.

وی با بیان اینکه حضور نیافتن در پای صندوق رای هدف دشمن است و نباید مردم را ناامید کرد، گفت: در راستای معرفی اعضای شورای شهر نیز کمیته های چند نفره تشکیل شده است تا بتوانیم افراد توانمند و شایسته را احصا و معرفی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور آیت الله رئیسی شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت