Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@00:22:26 GMT

تولید محتوا برای اقناع افکار عمومی در اولویت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۳۳۵

تولید محتوا برای اقناع افکار عمومی در اولویت

مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت با همه توانش به میدان آمده که در عرصه انقلابی گری و در امر تولید محتوا، تحلیل، مناظره و نظایر آن با هدف اقناع افکاری عمومی پرچم دار باشد و در این راستا از تمام بانوان فعال و فرهیخته دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، وجیهه آزادگر در جریان دومین همایش سراسری بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که با حضور بانوان دو جمعیت ایثارگران و رهپویان در بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه جمعه‌ای که گذشت مصادف با چهل و دومین سالگرد اعلام مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: طی سال‌های گذشته، انصافا ملت نیز پشتیبان این حمایت بودند و در نهایت، این قدرت استکباری این روز‌ها رو به افول گذاشته و سراشیبی تنزل قدرت را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نمی‌توان تاثیر زنان مسلمان بر افول رژیم صهیونیستی را نیز نادیده گرفت.

وی افزود: ما وارث انبیا هستیم و پیامبر ما حضرت محمد (ص)، خاتم پیامبران در زمان رسالت خود تحولات بنیادینی را در جامعه بنا گذاشت که می‌تواند برای ما الگو باشد. همچنین ائمه معصومین نقشه راه ما را در مسائل خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روشن کرده اند که سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان محسوب می‌شود.

آزادگر خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) هم از همین سرمایه‌ها استفاده کردند و توانستند با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی را در این کشور پایه گذاری کنند. مقام معظم رهبری نیز همین راه را ادامه داده‌اند و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک تکیه گاه در منطقه مطرح است. حال این سرمایه به دست ما رسیده و مهم این است که ما چگونه از آن بهره برداری کنیم.

مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان با تاکید بر اهمیت نوع برخورد ما با مسائل گوناگون سیاسی و اجتماعی، گفت: نقش ما در شرایطی که میراث گرانبهایی در اختیار داریم، باید پررنگ باشد و بتوانیم راهبر و پرچم دار انبیا باشیم؛ به این ترتیب که به دل حادثه بزنیم و شرایط را به نفع خود تغییر دهیم.

آزادگر گفت: در صدر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) سختی زیادی متحمل شدند و با این وجود توانستند دین را در جامعه پیاده کنند. امام خمینی (ره) نیز پیش از انقلاب اسلامی با وجود دشواری‌های فراوان با اتکال به پروردگار قدم در راهی گذاشتند که دشواری‌های زیادی داشت، اما با پشتکار توانستند انقلاب را به نتیجه برسانند.

وی با بیان اینکه کارگروه بانوان با این هدف به میدان آمده که استعداد‌ها را به صحنه بیاورد و از آن‌ها به نفع اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند، گفت: جمعیت جانبازان با همه توانش به میدان آمده که در عرصه انقلابی گری و در امر تولید محتوا، تحلیل، مناظره و نظایر آن پرچم دار باشد.

آزادگر آحاد جامعه را به سه دسته منفعل، فعال و پرچم دار تقسیم کرد. منفعل بودن را بی تفاوتی و بی تعهدی نسبت به مسائل خواند. فعال بودن را داشتن واکنش نسبت به رخداد‌ها بر شمرد، ولی گروه اجتماعی پرچم دار را لوکوموتیو حرکت جامعه و تبدیل کننده گان تهدید به فرصت خواند و شاخصه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان را روحیه و منش پرچم درای خواند.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها پس از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت، از مسئولان استانی کارگروه بانوان درخواست کرد نسبت به برگزاری همایش‌های استانی پرسش و پاسخ و تحلیل موقعیت روز در آستانه انتخابات و پس از آن اهتمام کنند.

آزاادگر یادآور شد: اکنون تمرکز تمام نیرو‌های انقلاب این است که در انتخابات پیش رو نشان دهیم رقیب یکدیگر نیستیم و می‌خواهیم به اتفاق در یک جهت و در راستای اعتلای کشور گام برداریم؛ لذا در این همایش جنبه‌های مساله وحدت بررسی خواهد شد.

وی همچنین استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، کرمان، البرز، گلستان و مازندران را از استان‌های فعال جمعیت جانبازان عنوان و از آن‌ها تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب فضای مجازی افکار عمومی بانوان جمعیت جانبازان کارگروه بانوان انقلاب اسلامی پرچم دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، گفت: شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر، اظهار داشت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از 10 نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است