Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:58:08 GMT

سامانه گنبد آهنین با مشکل فنی مواجه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۵۳۳

سامانه گنبد آهنین با مشکل فنی مواجه شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین در شهرک اشغالی عسقلان با مشکل فنی مواجه شد و این مشکل برطرف شده است.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، بروز اختلال در این سامانه دلیل شکست آن در رهگیری و مقابله با موشک‌های شلیک شده از نوار غزه بوده است.

درفیلم ویدئویی که فعالان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند سامانه گنبد آهنین را نشان می‌دهد که پس از شلیک موشک، در رهگیری یکی از راکت‌های شلیک شده از غزه ناکام مانده و به داخل شهرک صهیونیستی برخورد کرده و منفجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های صهیونیستی خبر داده‌اند که تا کنون ۶۳۰ راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از عصر روز گذشته و پس از هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین تا این لحظه شاهد حملات راکتی گسترده مقاومت بوده است.

این حملات پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روز‌های اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین حمله راکتی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»