Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@18:09:52 GMT

پایان تبهکاری‌های سارق مسلح کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۷۱۱

سارق خشن که ضمن مسافرکشی با یک تاکسی مسروقه و تهدید کلت کمری از مسافران زورگیری می‌کرد از سوی پلیس کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش ایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس کرمانشاه از زورگیری یک راننده مسافربر خبر داد و گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک تاکسی مقابل پایم ایستاد. چون کیسه‌ای برنج در صندلی جلو قرار داشت مجبور شدم روی صندلی عقب کنار مسافر دیگری بنشینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که راننده مسیر خود را تغییر داد و وقتی با اعتراض من رو‌به‌رو شد ناگهان مسافر دیگر خودرو اسلحه کلتی را روی گردنم گذاشت و مرا به زیر صندلی کشاند و مدام تهدید می‌کرد اگر حرکتی انجام دهم شلیک می‌کند.

زمانی که از مسیر اصلی خارج شد همه وسایل باارزشم مانند طلا، پول‌ها و کارت‌های بانکی را گرفتند و مرا گوشه‌ای از خیابان به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

این فقط یکی از اقدامات سارقان مسلح خشن در کرمانشاه بود، آن‌ها به همین روش مسافران دیگری را هم سوار خودروی خود کرده بودند و در فرصت مناسب اموال با ارزش آن‌ها را به سرقت بردند.

سارقان خشن فقط به سرقت اموال طعمه‌های خود بسنده نمی‌کردند بلکه ضرب و شتم و تهدید آن‌ها باعث شده بود بسیاری از قربانیان از ترس جان‌شان برای شکایت به پلیس مراجعه نکنند.

با این حال چند نفر از قربانیان موضوع را با پلیس درمیان گذاشتند، کارآگاهان آگاهی نیز با توجه به حساسیت موضوع و از آنجایی که احتمال افزایش تعداد قربانیان وجود داشت، تحقیقات همه‌جانبه خود را برای شناسایی تاکسی مخوف و ۲ سرنشین زورگیر آن آغاز کردند.

کارآگاهان پس از شناسایی تاکسی عملیات توقیف آن را آغاز کردند اما سارقان مسلح با بی‌توجهی به اخطارهای مکرر ایست پلیس، به‌سرعت متواری شدند، آن‌ها زمانی که خود را در حلقه محاصره پلیس دیدند به سوی مأموران تیراندازی کردند که در این تعقیب و گریز مسلحانه کودک هشت ساله‌ای در پی تیراندازی آنان زخمی شد که با انتقال سریع وی به بیمارستان از مرگ نجات پیدا کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی درحالی که خودروی تاکسی سارقان مسلح را مهار کرده بودند، آن‌ها از خودرو پیاده شده و به زور راننده یک دستگاه خودرو تیبا را پیاده و با خودروی او اقدام به فرار کردند اما مأموران سرانجام توانستند یکی از ۲ سارق مسلح را دستگیر کنند که همدستش متواری شد. در تحقیقات مشخص شد متهمان این خودروی تاکسی را چند روز قبل سرقت کرده بودند.

سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، به ایرنا گفت: بارها به این دسته از مجرمان هشدار داده شده که کرمانشاه جایی برای ارتکاب جرایم خشن نیست و هر مجرمی که دست به چنین اقداماتی بزند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان پایان تبهکار سارق نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت