Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:22:59 GMT

دور جدید بمباران غزه و پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۳۰۶

دور جدید بمباران غزه و پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت

همزمان با ازسرگیری بامداد امروز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت عسقلان و برخی دیگر از شهرک‌های اسرائیل را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دور تازه‌ای از بمباران نوار غزه را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی فلسطین می‌گویند که رژیم صهیونیستی دقایقی قبل مجددا حملات خود به غزه را از سرگرفته و مواضع مقاومت در غرب باریکه را بمباران کرده است.

منابع بیمارستانی فلسطین اعلام کردند که در پی حمله هوایی ارتش رژیم اشغالگر به منزلی در منطقه «تل الهوا» واقع در غرب غزه، چندین نفر از فلسطینیان شهید و یا زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر، منابع محلی در شهر اشغالی بئر السبع از تیراندازی به سمت گشتی‌های پلیس رژیم صهیونیستی و فراری دادن آن‌ها خبر دادند.

به دنبال این حملات جدید اسرائیل، گروه‌های مقاومت فلسطین ده‌ها موشک و راکت دیگر به سمت اراضی اشغالی از جمله عسقلان شلیک کردند.

شهرک عسقلان بامداد چهارشنبه چند بار آماج حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل گروه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی