Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@07:00:13 GMT

بایدن وضعیت اضطرار ملی درباره یمن را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۰۱۶

بایدن وضعیت اضطرار ملی درباره یمن را تمدید کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رئیس جمهور آمریکا دستور اجرایی سال ۲۰۱۲ پیرامون وضعیت اضطرار ملی درباره یمن را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.

طبق نامه‌های جداگانه روز سه شنبه جو بایدن به کنگره و روزنامه رسمی این کشور، تمدید وضعیت اضطراری در قبال یمن که بر اساس دستور اجرایی ۱۳۶۱۱ مورخ ۱۶ ماه مه ۲۰۱۲ صادر شده بود، از ۱۶ ماه مه ۲۰۲۱ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) قابل اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستور آمده است: اقدامات و سیاست‌های اعضای پیشین دولت یمن و دیگران، صلح، امنیت و ثبات یمن را تهدید می‌کند. این اقدامات شامل ممانعت از روند سیاسی در یمن و اجرای توافق ۲۳ نوامبر ۲۰۱۱ بین دولت یمن و مخالفان آن است که انتقال مسالمت‌آمیز قدرت را ممکن می‌ساخت که مطابق خواسته مشروع و آرمان‌های مردم یمن است.

بایدن افزود: به همین دلیل، من تمدید وضعیت اضطرار ملی مندرج در دستور اجرایی ۱۳۶۱۱ در ارتباط با یمن را ضروری تشخیص دادم.

پربیننده ترین خسارات سنگین حمله موشکی به تل‌آویو + فیلم شمارش معکوس برای باز شدن آخرین گره های برجامی مذاکرات جاری در وین به کجا رسید؟ اسرائیل در معرض شدیدترین حملات موشکی زمان برای مذاکرات برجام محدود است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • (ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»
  • بایدن قانون ارائه کمک‌های جدید به اوکراین را امضا کرد
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد