Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسلیمان طاهری در حاشیه مسابقات همگانی در منازل سازمانی ارتش، اظهار داشت: در خصوص حضور قرارگاه‌های منطقه‌ای ارتش در مسابقات حرفه‌ای و لیگ‌های ورزشی دستورالعمل خاص سراسری وجود دارد و ما نیز تابع این دستورالعمل‌ها هستیم، اما در خصوص مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح، این قرارگاه آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات ورزشی اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توجه به ورزش همگانی یکی از اولویت‌های ارتش در  بین نیروهای نظامی و خانواده‌های آن‌ها است و بر همین اساس مسابقات متعددی به مناسب‌های مختلف برگزار می‌شود، و بر همین اساس امروز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت عید سعید فطر به صورت گسترده در بین منازل سازمانی بودیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: آماده میزبانی مسابقات نیروهای مسلح در رشته‌های مختلف و به‌خصوص رشته‌های مستعد در غرب کشور همچون کشتی هستیم.

رئیس اداره تربیت بدنی قرارگاه منطقه غرب کشور در خصوص این مسابقات، گفت: با هدف ترویج ورزش و جلوگیری از کم‌تحرکی در بین فرزندان و خانواده‌های کارکنان ارتش، مسابقات ورزش‌های همگانی در رشته‌های دارت، دوچرخه‌سواری و دو و برنامه مفرح ماست خوری برگزار و به نفرات برتر از طرف فرماندهی و هیأت همگانی هدایایی تقدیم شد.

سرهنگ ایرج امیری خاطرنشان کرد: قرارگاه منطقه‌ای ارتش به مناسبت‌های مختلف مسابقات همگانی را در کوی‌های سازمانی برگزار می‌کند و بر همین اساس این مسابقات به مناسب عید سعید فطر با استقبال چشمگیر خانواده‌های نیروهای نظامی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه و ترویج ورزش در بین خانواده‌های کارکنان یکی از اولویت‌های واحد ورزش قرارگاه است و امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها نقش موثری را ایفا کنیم.

رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه در حاشیه این مسابقات، گفت: توجه به ورزش همگانی در بین مردم عزیز و به‌خصوص خانواده‌های نیروهای نظامی و انتظامی یکی از اهداف اصلی و مهم هیأت ورزش‌های همگانی در سال‌های اخیر است، چرا که شیوع ویروس منحوس کرونا کم تحرکی در بین جامعه شده است.

نریمان رحمانی خاطرنشان کرد: در راستایی توجه ورزش همگانی در بین کوی سازمانی مختلف، هیأت ما ارتباط مثمر و قابل توجه‌ای با نیروهای نظامی و به‌خصوص ارتش داشته است و به همت این هیأت و سرهنگ ایرج امیری افسر ورزش فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور مسابقات خوبی در سال گذشته و سال‌جاری برگزار شده است.

رحمانی ادامه داد: براساس مطالعات صورت گرفته در دانشگاه‌های معتبر جهان، کم‌تحرکی و دوری از ورزش باعث بالا رفتن امکان فوت بر اثر ویروس محنوس کرونا خواهد بود و بر همین اساس و با توجه به تعاملی که با نیروی زمینی ارتش داریم، امیدواریم این مسابقات را توسعه داده و زمینه کاهش کم تحرکی در بین خانواده کارکنان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه نیروهای مسلح ارتش کشتی رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور بر همین اساس قرارگاه منطقه نیروهای نظامی منطقه ای ارتش غرب کشور کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان