Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : دفتر مقام معظم رهبری هر ساله گروه‌هایی را برای رصد هلال ماه به مناطق مختلف اعزام خواهد کرد و امسال یک گروه استهلال متشکل از روحانیون شیعه و اهل سنت رویت هلال ماه را رصد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عید فطر باید دستور کار همه روحانیون باشد.

او افزود: در آستانه عید سعید فطر آمار مبتلایان به کرونا کاهشی است و این بهترین عیدی برای مردم است و باید شیوه نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: تبعیت از قانون و شرع عامل موفقیت و پیشرفت است و هر کجا و هر زمان از این قوانین پیروی کردیم موفق‌تر نیز بوده ایم.

حجت الاسلام فاضلی گفت: ما باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم و انتخاب فرد اصلح فقط با حضور حداکثری مردم ممکن خواهد بود.

او با قدردانی از همکاری و همراهی روحانیون شهرستان در راستای پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی افزود: نباید بگذاریم عده‌ای در جامعه هنجارشکنی کنند و به اختلافات دامن بزنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه هلال ماه ماه رمضان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان گفت: وقتی از نیاز و اهمیت وجودی این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموار تر خواهد شد

عباس احد پور افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان خود امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴۲ روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: بایستی تلاش مضاعفی در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطق همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شما در همراه کردن خیرین در این مسیر خدمت‌رسانی جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور یادآور شد: در بحث امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش‌های بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت است.

کد خبر 6094226

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس