Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:11:22 GMT

۹۴۹ پایگاه جمع‌آوری فطریه در چهارمحال و بختیاری فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۴۵۶

۹۴۹ پایگاه جمع‌آوری فطریه در چهارمحال و بختیاری فعال می شود

علی ملک پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۹۴۹ صندوق برای جمع‌آوری فطریه در استان پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: این تعداد صندوق در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری همزمان با عید سعید فطر مستقر می‌شوند.

ملک پور بابیان اینکه شورای زکات تنها بر روند دریافت و پرداخت زکات فطریه نظارت دارد، گفت: مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطریه هر منطقه در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبلغ زکات فطریه توسط مراجع تقلید و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها اعلام می‌شود، بیان کرد: سال گذشته مردم استان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه به نیازمندان پرداخت کرده‌اند.

کد خبر 5210288

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد علی ملک پور کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز قدس بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه روز جهانی قدس انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا عید سعید فطر اردبیل عکس استانها ایلام زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری

مولوی اظهار کرد: از فروردین ماه امسال پرداخت حق تأهل به کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هرار تومان الزامی شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در هزار و ۸۵۰ فروشگاه مجاز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال از ۷ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی بازرسی شد که ۸۰ درصد مربوط به رعایت ایمنی در محیط کار بود.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۹ هزار بازرسی در حوزه ارتقاء فرهنگ ایمنی کار انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری