Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در طول فعالیت هشت ساله خود با وجود تحریم ها، محدودیت‌ها و تنگناهای مالی و در اواخر نیز با توجه به مسایل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، همواره تلاش کرد تا با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت‌های موجود، ورزش زنجان را با تبدیل تهدیدها به فرصت، در مسیر رشد و توسعه و شکوفایی بهتر و بیشتری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست اندرکاران امر ورزش این استان طی این سالها با فراز و نشیب‌های بسیار توانستند گام های بلند و استواری در عرصه ورزش که همواره موجب سلامتی و شادابی افراد و سرزندگی جامعه است بردارند که در این میان نباید از ایجاد زیر ساخت های ورزشی و توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی غافل شد.

در این میان زنجان طی این مدت توانست در رقابت های مختلف ملی، آسیایی و جهانی و بازی های المپیک و پارالمپیک صاحب نشان های مختلف و درخور توجه شود و پرچم پرافتخار و مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورده و نام ایران و ایرانی را نیز پرآوازه تر کند.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این خصوص به گوشه‌ ای از تلاش‌ ها و اقدمات انجام شده در مقوله مهم و اثرگذار زیرساخت‌ ها اشاره کرد و گفت: در طول دولت روحانی پروژه های عمرانی در نقاط مختلف زنجان حتی در مناطق محروم به منظور تامین زیرساخت های ورزشی این استان، ایجاد و به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

غفار امانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ۱۵ طرح ورزشی شامل سه دستگاه استخر سرپوشیده در شهرهای هیدج و صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر و گرماب در شهرستان خدابنده، چهار سالن ورزشی در روستاهای سنبل آباد سلطانیه و نصیرآباد خرمدره، ۸۰۰ نفری شهر سجاس و زورخانه خدابنده، یک باب سکوی تماشاچی در سلطانیه، ۲ باب زمین چمن مصنوعی فوتسال در روستاهای توزلو خدابنده و شویر خرمدره، یک دستگاه سالن ورزشی چند منظوره خیرساز در سلطانیه، سه باب استخر سرپوشیده در ابهر و شهر زرین رود و محمود آباد خدابنده از سوی انجمن‌های ورزشی و یک باب خانه ورزش و جوانان در داخل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، است.  

وی، طی مدت یاد شده یک باب پیست اسب سواری نیز در شهر زنجان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت تصریح کرد: همچنین تجهیز یا راه‌اندازی ۲۰۲ باب خانه ورزش روستایی از سال ۹۶ تاکنون ازجمله این اقدامات و تلاش های هشت سال اخیر دولتمردان در حوزه زیرساخت های ورزشی این استان است که در رشد و توسعه ورزش و جلب و جذب ورزشکاران علاقه مند در سطح روستاهای این استان بسیار موثر واقع شده اند.  

امانی، تصریح کرد: در طی هشت سال اخیر ۲۵ هزارم متر مربع به سرانه فضای ورزشی این استان افزوده شده است.  

به گزارش ایرنا، از سال ۹۶ تا ۹۸ تعداد ۱۴۸ خانه ورزش روستایی در استان زنجان تجهیز و راه اندازی شد که ۱۰ باب آن مربوط به سال۹۶،  ۷۴ باب آن به سال ۹۷ و  مابقی (۶۴ خانه) نیز به سال ۹۸ مربوط می شود.

وی، اظهار داشت: استخر سرپوشیده هیدج و صائین قلعه در شهرستان ابهر، سکوی تماشاچی در شهرستان سلطانیه و سالن ورزشی ۸۰۰  نفره سجاس در شهرستان خدابنده را می توان از جمله طرح های عمرانی ورزشی شاخص این استان در طول این هشت سال نام برد.

امانی تصریح کرد: تلاش این است تا پایان دولت دوازدهم، چهار باب چمن مصنوعی فوتسال در ۲ روستای امید آباد ابهر، خیرآباد سلطانیه و ۲ شهر کرسف و نوربهار خدابنده، یک باب زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد در شهرستان ابهر، یک دستگاه سالن ورزشی روستایی در روستای رجعین نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی، افزود: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیز تلاش های زیادی صورت گرفت تا این طرح بزرگ ورزشی در پایان دولت روحانی به سرانجام برسد اما موفقیت حاصل نشد و حال در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز امید می رود تا پایان امسال (۱۴۰۰) به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا،  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیز که از طرح‌های مهر ماندگار زنجان است به علت عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع، به مرحله بهره برداری نرسیده است.

عملیات اجرایی این ورزشگاه از سال ۸۴ آغاز شد و قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد اما به دلیل کمبود اعتبار تا به امروز این امر محقق نشده است و طرح مطالعاتی آن در سال ۸۳ انجام گرفت و مردم زنجان به ویژه ورزشی‌ها سالهاست در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.  

استاندار زنجان نیز آذرماه پارسال (۹۹) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دست ساخت زنجان با توجه به تلاش‌ها و اقدمات صورت گرفته، در صورت تخصیص اعتبار تا پایان دولت دوازدهم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فتح الله حقیقی افزود: یکم آبان (سال ۹۹)، وزیر ورزش و جوانان در سفر به زنجان، قول دادند بخشی از اعتبارت مورد نیاز برای تکمیل این ورزشگاه را تخصیص دهند و مابقی نیز از اعتبارات استانی تامین شود.

پنجشنبه /یک آبان ماه سال ۹۹/ با حضور وزیر ورزش و جوانان، تعداد ۱۰ پروژه ورزشی با مساحت قریب ۱۸ هزار مترمربع در سطح شهرستان‌های مختلف این استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت تا به سرانه فضای ورزشی یک مترمربع نزدیکتر شویم.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان حسن روحانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حسن روحانی زنجان وزارت ورزش و جوانان حسن روحانی زنجان اخبار کنکور افتتاح و بهره برداری بهره برداری قرار ورزش و جوانان سالن ورزشی یک باب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی