Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:16:56 GMT

قاسم پور: نتیجه دربی تهران قابل پیش بینی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۳۳۸

قاسم پور: نتیجه دربی تهران قابل پیش بینی نیست

ابراهیم قاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار روز جمعه تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: نتیجه دیدار دربی قابل پیش بینی نیست. دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. شرایط پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری بهتر از استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه دربی ربطی به جایگاه ۲ تیم ندارد. فاصله استقلال و پرسپولیس در جدول، زیاد نیست و همین موضوع این دیدار را حساس‌تر می‌کند. شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر، کم است.

او ادامه داد: سرخ پوشان اگر مقابل استقلال به برتری برسند، شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند داشت. پیش بینی دربی سخت است. معتقدم دیدار کم گلی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم فوتبال تماشاگر پسندی را از هر ۲ تیم ببینیم. در این مسابقه، تک موقعیت ها تعیین کننده هستند و می توانند برگ برنده برای استقلال و پرسپولیس باشند. 

بیشتر بخوانید

گل‌های خاطره انگیز دربی پایتخت + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی استقلال و پرسپولیس دربی تهران شهرآورد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است