Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:30:55 GMT

بهشت سکینه (س) در ایام عید فطر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۹۱۳

بهشت سکینه (س) در ایام عید فطر تعطیل است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: صبح امروز جلسه ستاد کرونا در استانداری البرز برگزار و در آن موضوعات مختلفی مطرح، بحث و تبادل نظر شد که در این راستا مقرر شد با توجه به فرا رسیدن عید فطر و تعطیلات پایان هفته و قرارگیری در موج چهارم کرونا، آرامستان بهشت سکینه (س) در این ایام تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تجمع افراد در آرامستان و کاهش شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

عسگری گفت: با توجه به این که در سال‌های گذشته در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی، خانواده‌های عزادار به زیارت اهل قبور می‌آمدند، امسال نیز این پیش‌بینی شد، اما به توجه به شرایط خاص امسال و قرارگیری در موج چهارم کرونا ترجیح بر این است که شهروندان از راه دور به زیارت اهل قبور بپردازند.

او افزود: در این ایام به خصوص موج چهارم کرونا، همکاران من در آرامستان روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند که امید می‌رود شهروندان به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند تا بتوانیم با موفقیت از موج چهارم عبور کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: شهروندان برای آگاهی از اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی آرامستان بهشت سکینه (س)، محدودیت‌ها و ... می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این سازمان تماس با شماره ۱۵۳۰ و یا کد دستوری *۶۶۵۵*۱۵۳۰# در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات صحیح را دریافت کنند.

انتهای یپام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان ها عید سعید فطر موج چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمد رضا هاشمی فر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر ۲ متهم در یک عملیات دقیق و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

کد خبر 6090945

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات