Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:53:08 GMT

۶۰۰ واحد مسکن محرومان در ایلام تکمیل و آماده واگذاری است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۱۷۵

۶۰۰ واحد مسکن محرومان در ایلام تکمیل و آماده واگذاری است

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: ۶۰۰ واحد مسکن محرومان در ایلام تکمیل و آماده واگذاری است.

«حبیب الله محبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: باید تلاش کنیم تمام زیرساخت‌های اجرای کار تامین مسکن فراهم و مشکلات و چالش هایی که در این حوزه  وجود دارد با جدیت بررسی و بخشی از این طرح تا پایان دولت به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن باید همه مولفه های ساخت و ساز بi طور دقیق رعایت شود، افزود: این واحدها باید متناسب با شرایط آب و هوایی حاکم و نیاز مردم هر منطقه احداث شوند.


محبی  تصریح کرد: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان ۶۰۰ واحد تکمیل و آماده واگذاری است.

 

وی یادآور شد: برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار و پنج درصد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام خاطرنشان کرد: در بحث تامین مسکن که مهم ترین نیاز یک خانوار محسوب می شود همه دستگاه‌ها و سازمان های مرتبط باید اهتمام جدی داشته باشند و در هر نشست گزارش های عملکردی خود را ارائه کنند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن بنیاد مسکن مسکن مددجویی مسکن محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید