Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:27:55 GMT

تقاضای آرتتا از مدیران آرسنال: نیاز به منابع مالی داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۱۸۲

تقاضای آرتتا از مدیران آرسنال: نیاز به منابع مالی داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از مدیران این باشگاه خواسته است تا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان از او حمایت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا از استن کرونکه، مالک آرسنال، خواسته است تا منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی این باشگاه را فراهم کند تا توپچی ها مجبور نشوند برای خرید بازیکنان جدید دست به فروش بازیکنان فعلی بزنند و به این ترتیب دچار ضعف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال برای نخستین بار در 26 سال گذشته و از فصل 96-1995 به بعد، ممکن است فصلی بدون حضور در رقابت های اروپایی را در پیش داشته باشد و بحران اقتصادی باشگاه مانع از آن خواهد شد که در بازار نقل و انتقالات نیز با قدرت ظاهر شوند.

آنها البته هم اکنون قلب خط هافبک خود را تقویت کرده اند، تقویت سمت چپ خط حمله و سمت چپ خط دفاع اما از برنامه های تابستانی توپچی ها است.

 

 

آرسنال قرار است در این تابستان هکتور بلرین، مدافع راست خود، را از دست بدهد. در حالی که الکساندر لاکازت و ادی انکتیا، در کنار بازیکنانی که به صورت قرضی در دیگر تیم ها بازی می کنند مانند ماتئو گوندوزی، لوکاس توریرا، جو ویلوک و آینسلی میتلندنیلز، با آینده ای نامعلوم روبرو هستند.

گرانیت ژاکا و برند لنو، دروازه بان آرسنال، دو بازیکن دیگری هستند که ممکن است در تابستان اجازه جدایی پیدا کنند تا آرسنال بتواند از فروش آنها پولی را که به شدت به آن نیاز دارد به دست بیاورد.

قرارداد قرضی مارتین اودگارد، دنی سبایوس و مت رایان در پایان فصل به اتمام می رسد و قرارداد داوید لوییز نیز همینطور.

 

 

آرتتا در این باره گفت: "بگذارید ببینیم چه پیش می آید. پیشبینی این یکی مشکل است اما به طور کلی ما دوست نداریم که بازیکنان خود را قربانی کنیم و دوست داریم که فقط قدرتمندتر شویم. به نظرم این مشخص است که اگر می خواهیم که تیم پیشرفت کند پس نیاز به منابع مالی خواهیم داشت."

فصل بد آرسنال باعث شده است که سوالات زیادی درباره توانایی این تیم و سرمربی آن در ورزشگاه امارات مطرح شود.

 

 

آرتتا در پاسخ به انتقادات یکه به سوی او روانه شده اند می گوید او خودش قضاوت خواهد کرد که آیا توانسته از بازیکنانش بیشترین توان و بهترین عملکرد را بگیرد: "درباره بیشتر آنها بله همینطور بوده است."

آرتتا اما می گوید که برای برخی از بازیکنانش حتی نهایت تلاش‌شان هم به اندازه کافی خوب نبوده است.

آرتتا افزود: "می توانیم بگوییم از همه آنها نهایت توان و عملکرد را، با یافتن راه هایی متفاوت باری عملی کردن این موضوع، گرفته ایم. مثلا بازیکن دیگری را در کنارشان قرار داده ایم تا به آنها فشار بیاورند.

برخی از بازیکنان تنها می توانند به سطح مشخصی برسند و نمی توانید بیش از آن به آنها فشار بیاورید. گرفتن عملکرد بهتر از آنها امکان ندارد.

سطح ما همان چیزی است که نشان داده ایم چرا که 38 بازی دروغ نمی گوید."

آرسنال امروز در لیگ برتر میهمان چلسی است. توپچی ها با 52 امتیاز اکنون در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند و در مقابل شاگردان توماس توخل با 64 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی هستند.

 

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم فوتسال ایران و بازیگر سابق فوتسال درباره بحث جوانی جمعیت با تأکید بر تهدیدات میانسالی در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش ازبیست سال پیش این صحبت‌ها را می‌شنیده، اما کسی جدی نمی‌گرفته است، گفت: حال این امر تبدیل به یک خطر شده که باید برایش خیلی فکر شود که البته عوامل زیادی هم باعث و بانی آن هستند. شمسایی با ابراز تأسف نسبت به کسانی که الان در دور و اطراف هر کداممان می‌بینیم که علاقه به تشکیل خانواده و فرزندآوری ندارند، گفت: یک بعد قضیه مالی و اقتصادی است که باید برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج حل شود تا ان‌ها مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند. من همیشه یک مثال فوتبالی می‌زنم آن هم این است که شما ۵۰ سال نمی‌توانید یک تیم ملی را با همان اعضا نگه دارید

بنابراین ما نیاز به تیم نوجوانان، امید، جوان و بزرگسال داریم و اینها مدام باید در این چرخه تغییر کنند. وی با اشاره به اینکه با حرف نمی‌توان کاری از پیش برد نیاز به عمل در جامعه داریم، گفت: بچه که بودم خاطرم است که مرا به ورزشگاه می‌بردند و میگفتند یک وقت حرف بدی نزنی، بچه‌ها بشنوند و یاد بگیرند هنوز این حرف در گوشم است، ما نیاز به قشر کودک و نوجوان همه جا داریم.

شمسایی با اشاره به اینکه خیلی افراد متولی هم هستند که سمت تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی‌روند، گفت: درست است که این قاعده همه جا وجود ندارد که به خاطر شرایط مالی فرزندآوری کم شده است، من خیلی دوستانم هم هستند که تمایل به ازدواج و فرزند با وجود عدم مشکل مالی ندارند، اما برای آن قشری که نیاز مالی دارند دولت می‌بایست کاری بکند و موانع را از سر راه بردارد. با این حال من هر حرفی بزنم کارشناس نیستم و مسئولین در این زمینه اشراف دارند و باید شرایط را بررسی کنند ما تنها از کنار گود می‌توانیم حرفی بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد