Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:04:36 GMT

مسئولان فارس فکری به حال جاده ترانزیتی فیروزآباد-شیراز کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۲۶۶

مسئولان فارس فکری به حال جاده ترانزیتی فیروزآباد-شیراز کنند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان فیروزآباد با حضور معاون عمرانی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حوزه راه از روند پیشرفت فیزیکی قطعه ۲ و ۳ باند دوم جاده فیروزآباد-شیراز بازدید کرد.

حسین آرگیو در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگارمهر اظهار داشت: روزانه ۱۰۵ دستگاه اتوبوس و حدود هزار و ۲۰۰ تانکر حامل سوخت‌های صنعتی و نفت کوره از استان‌های دیگر در این حوزه تردد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناوگان حمل و نقل باری از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به شیراز مواد خطرناک از نوع گاز و مشتقات اکسیدکننده منتقل می‌کند.

آرگیو تصریح کرد: با توجه به وضعیت جاده‌های دوطرفه و کوهستانی شهرستان هر لحظه احتمال واژگونی، نقص، انفجار این خودروها در محور پیش‌بینی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ادامه داد: این شهرستان و شهرستان‌های جنوبی قطب کشاورزی استان محسوب می‌شود که بیشتر در زمینه انواع محصولات کشاورزی فعالیت دارد و حدود ۸۰۰ دستگاه کامیون از شش تن به بالا در این محور تردد می‌کنند که این مورد خود نیز یکی از تهدیدات مهم ترافیکی در این حوزه محسوب می‌شود.

او با بیان این که حوزه گردشگری و تاریخی شهرستان فیروزآباد از لحاظ تاریخی و با توجه به اینکه از مناطق خوش آب‌وهوا و پایتخت ساسانیان و مجموعه جهانی باستانی است، گردشگر بسیار زیادی دارد که این امر بار ترافیک محورهای مواصلاتی این شهرستان را بیش از حد تصور بالا می‌برد.

فرماندار فیروزآباد ابراز امیدواری کرد: امیدواریم مسئولان استان فکری به حال جاده ترانزیت فیروزآباد-شیراز کنند.

به گزارش مهر، قطعه ۳ باند دوم جاده فیروزآباد-شیراز به طول ۱۳ کیلومتر و نیم با شش تونل درمجموع به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر و ۴۰ پل بوده که مقرر گردیده تا پایان امسال ۷ کیلومتر از مجموع کل ۱۳ کیلومتر، آماده بهره‌برداری است و زیر بار ترافیک می‌رود.

کد خبر 5210576

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان فیروزآباد جاده ویروس کرونا بوشهر روز قدس آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس اردبیل عکس استانها ماه مبارك رمضان فیروزآباد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • مراقب وزش باد شدید باشید / دهرم فراشبند؛ در صدر میزان بارش‌ها