Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران‌هراسی را شکستیم، رایزنی ظریف با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه درباره تحولات فلسطین، تارهای عنکبوتی صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت فلسطین فروپاشید، خدا قوتی به نهاجا بگویید برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ایران‌هراسی را شکستیم،  رایزنی ظریف با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه درباره تحولات فلسطین، تارهای عنکبوتی صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت فلسطین فروپاشید، خدا قوتی به نهاجا بگویید از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران‌هراسی را شکستیم/ایران اهل منطق و مذاکره و به عهد خود وفادار است

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: در ماه رمضان درهای رحمت خداوند به روی انسان باز است و نه نیاز است کارتی نشان بدهد نه معطلی دارد سراسر ماه رمضان فیض و لطف خداوند است. از آن سفره‌ای که خداوند پهن کرده ما را به میهمانی خود دعوت کرده است.  خداوند فریاد زده که من میزبان هستم و میهمان را می‌خواهم هر کسی که رفته و وارد این خانه شده این خانه‌ای که خان نعمات بی‌کران الهی است هیچ کس برنگشته، مگر آنکه توانسته به همه آمال و آرزوهای خودش دست یابد.

رییس جمهوری تصریح کرد: ماه رمضان ماه روزه بوده است. خود روزه یک پرده و سپر روبروی آتش است. کسی که روزه می‌گیرد به بدن وی آتش اصابت نمی‌کند مانند همانی که در روایات آمده که کسی که در جبهه جنگ می‌رود و گرد و غباری روی پای وی و بدن وی می‌نشیند، هیچ‌وقت گرد و غبار جبهه با دود جهنم قابل جمع کردن نیست.

روحانی اضافه کرد: هر کسی به میدان جنگ برود خداوند وی را از عذاب نجات داده است. ماه رمضان هم همین است هر کسی که رفته نجات پیدا کرده و ماه رحمت و غفران الهی برای همه ما بوده است. انشاءالله همه ما استفاده کرده باشیم.  

رییس دولت تدبیر و امید گفت: اگر هم کسی خدای ناکرده حداکثر استفاده را نکرده است، به هر حال انسان به بازار عطاران می‌رود می‌ایستد، عبور می‌کند، عطرها را استشمام می‌کند، لذت عطر را او را می‌برد، ولو اینکه نخرد و فقط بایستد و عبور کند. حتی بعدها هم که از بازار عطاران بیرون می‌آید، به او گفته می‌شود تو ساعت‌ها از بوی عطر استفاده کردی و این بوی عطر در بدن وی می‌ماند.

وی ادامه داد: ماه رمضان و مغفرت اگر خدای ناکرده ما هم استفاده نکردیم اگر از کنار عابدان و صالحان و آنهایی که قائم به لیل بودند، عبور کرده باشیم ما هم از رحمت آنها برخوردار شدیم و استفاده کرده‌ایم.

روحانی اضافه کرد: ما در این شب‌ها چقدر خواندیم و از خداوند خواستیم، که خدای اگر در این ماه پر خیر و برکت خشنودی تو را جلب کردیم تو از ما راضی شدی رحمت تو بر ما نازل شده از تو می‌خواهیم بر ما بیشتر نازل کنی. اما اگر ما نتوانستیم از این خوان نعمت استفاده کنیم تا این لحظه و ساعتی که ما دعا می‌کنیم و همین الان هم به درگاه خداوند می‌گوییم که خدای حالا از ما راضی شو و بگذر و ما الان با دل خالصانه به پیشگاه تو آمدیم.

 

رایزنی ظریف با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه درباره تحولات فلسطین

محمد جواد ظریف در هنگام ورود به دمشق اظهار کرد: بسیار خوشحالم که یک بار دیگر در سوریه هستم و با خواهران و برادران سوریه دیدار می کنم.

 

وی با بیان این که در حال حاضر در شرایط ویژه ای قرار داریم، تصریح کرد: قرار بود سفرم به سوریه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور باشد تا در مورد این واقعه مهم با برادران خود در سوریه صحبت کنم اما متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و اتفاقات کم سابقه در مسجدالاقصی، شرایط وخیمی را ایجاد کرده و سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت نقش مهمی را برعهده دارد، بنابراین در سفر به سوریه علاوه بر گفت و گو در مورد انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت از دولت و ملت سوریه در مسیر بازسازی این کشور و مبارزه با تروریسم، با جناب آقای بشار اسد رییس جمهور سوریه، آقای فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه و سایر دوستان سوری و همچنان دوستان فلسطینی در مورد آخرین وضعیت فلسطین نیز رایزنی و گفت و گو می کنم.

 

تارهای عنکبوتی صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت فلسطین فروپاشید

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در اشاره به حملات موشکی مقامت به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، در توئیتی نوشت: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت فلسطین فروپاشید. جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، میدان را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده‌اند.

 إنّ أوهن البیوت لَبَیت العنکبوت(قرآن کریم)

 

خدا قوتی به نهاجا بگویید

پیرو تقدیم گزارش عملکرد سه ساله نیروی هوایی ارتش از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی»، معظم له پس از ملاحظه گزارش مقرر فرمودند: «خدا قوتی به نهاجا بگویید».

طی مراسمی در ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس این ستاد و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابلاغ خداقوت فرماندهی معظم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو، با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و اقدامات موثرصورت گرفته در نیروی هوایی تشکر و قدردانی شد.

 

آمادگی وزارت خارجه برای همکاری همه جانبه با کمیته ملی المپیک

سعید خطیب زاده در دیدار با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری همه جانبه با این‌کمیته با هدف حضور پرقدرت و موفق ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های ورزشی بین المللی از جمله المپیک توکیو و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین المللی در این رویداد جهانی تاکید کرد.

در این دیدار صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت حضور ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بر آمادگی‌های فنی و پشتیبانی کمیته ملی المپیک جهت حضور موثر و موفق ورزشکاران ایرانی در این مسابقات جهانی تاکید کرد.

لازم به ذکر است به منطور تسهیل امور و هماهنگی هر چه بیشتر توافق شد، کمیته مشترکی تا زمان برگزاری المپیک توکیو، موضوعات مرتبط را پیگیری کند.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار تارهای عنکبوتی صهیونیست ها با موشک های مقاومت فلسطین فروپاشید کمیته ملی المپیک وزیر خارجه سوریه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو

دریافت 1022 KB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت لبنان ساعتی پس از تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.

در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل ۴ نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد.

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که مقاومت با بیش از ۳۰ موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند.

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین مجتمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

کد خبر 849389 منبع: فارس برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد